邊到提到是假日車 ???
wlckenny 發表於 2017-8-9 16:20

打流左幾隻字,唔洗太介意既

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2017-8-10 17:33 編輯
個人覺得買得起車,,,某程度已經唔係一般人 ... 買得起 + 養得起車,,,竟然買唔起舊電

一般 ...
wlckenny 發表於 2017-8-10 08:45



    卷繞電 平ge $2000, 貴ge OPTIMA $4-6000, 唔係玩4*4/音響個批
根本玩唔起

鋰電唔好?連911 GT3都要加$20k先有
超跑用得的,唔會差

TOP

不如先了解下有咩唔好,如果放係車頭又會點
backspace-hk 發表於 2017-8-10 13:32



    片中係lepo
車用的是life4po
完全不同

TOP

紫電 是什麼 ? 請教一下 ...

輕一半係指 E.g. 20Kg 水電  -> 鋰電  = 10kg?

鋰電 比 水電/環保電 ...
wlckenny 發表於 2017-8-10 12:42



    平野 diy級就不建議用
貴野oem ver有救命制,放到差不多冇電會 short起
等你可以按完起到車

TOP

本帖最後由 wlckenny 於 2017-8-10 17:29 編輯
打流左幾隻字,唔洗太介意既
Sempron2400+ 發表於 2017-8-10 17:07


放心,我無介意,只係明明無提係假日車,,點解你會知道,,好奇一問~

TOP

片中係lepo
車用的是life4po
完全不同
madebyp90 發表於 2017-8-10 17:20

又學到野,係無咁易爆
https://www.youtube.com/watch?v=p21iZVFHEZk

TOP

又學到野,係無咁易爆
backspace-hk 發表於 2017-8-10 17:38



    如果不為輕量化
optima已經算c/p高

gel電/粉電都過2k

不過有幾多人捨得?
買粒電$800 up都話人癡線(大cc的電完全唔平)
optima入門紅頂都$2k......

TOP

想請教......
也想換電池了, 本來是用樂聲的N90D26L (62AH) 的.
如果換新的, 換回本來的, 還是換"藍馳王"N-100D23L/R-C5 (64Ah) 好呢? (或其他)
價錢差很遠嗎?
是舊Camry2.4L, 只是周末車, 平時少用.  能適合Low self-discharge的更好!

TOP

如果不為輕量化
optima已經算c/p高

gel電/粉電都過2k

不過有幾多人捨得?
買粒電$800 up都話人癡 ...
madebyp90 發表於 2017-8-10 17:44

有房車用要用2舊電既都未出聲

TOP

有房車用要用2舊電既都未出聲
jazz2014 發表於 2017-8-10 19:59


    i-stop 果粒仲好易死短命啲

TOP