Sempron2400+ 當前離線
最叻蛇王
進階會員
邊到提到是假日車 ??? wlckenny 發表於 2017-8-9 16:20
TOP
madebyp90 當前離線
個人覺得買得起車,,,某程度已經唔係一般人 ... 買得起 + 養得起車,,,竟然買唔起舊電 一般 ... wlckenny 發表於 2017-8-10 08:45
不如先了解下有咩唔好,如果放係車頭又會點 backspace-hk 發表於 2017-8-10 13:32
紫電 是什麼 ? 請教一下 ... 輕一半係指 E.g. 20Kg 水電 -> 鋰電 = 10kg? 鋰電 比 水電/環保電 ... wlckenny 發表於 2017-8-10 12:42
wlckenny 當前離線
打流左幾隻字,唔洗太介意既 Sempron2400+ 發表於 2017-8-10 17:07
backspace-hk 當前離線
片中係lepo 車用的是life4po 完全不同 madebyp90 發表於 2017-8-10 17:20
又學到野,係無咁易爆 backspace-hk 發表於 2017-8-10 17:38
gulakpi 當前離線
中級會員
jazz2014 當前離線
如果不為輕量化 optima已經算c/p高 gel電/粉電都過2k 不過有幾多人捨得? 買粒電$800 up都話人癡 ... madebyp90 發表於 2017-8-10 17:44
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
有房車用要用2舊電既都未出聲 jazz2014 發表於 2017-8-10 19:59