tinatang 當前離線
初級會員
TOP
hdmi9999 當前離線
樓主, 我就係揸緊 2003 MARCH, 架車行左 120K, 假日車,通常行 Highway. 坐3個人. 入正價油 -$1.7. 依家平均 ... hdmi9999 發表於 2016-9-13 22:22
fkjohnny 當前離線
進階會員
asv2 當前離線
長老會員
想問下師兄們,由九龍東應該點渣去大澳呢? 唔該晒 fkjohnny 發表於 2016-9-14 12:02
青馬,東涌跟醫院牌 去到醫院路口轉左上東涌道 PS:你有禁區紙? asv2 發表於 2016-9-14 12:10
heaisne 當前離線
中級會員
hihihellohihi 當前離線
魚樂部
無啊,我見樓主問到買咩車,以為阿猪阿狗都入得咋 fkjohnny 發表於 2016-9-14 12:26