1500 CC, 車滿五個人一定夠力上斜 (50-70 km/h)
真係唔得, 慢少少, 熄冷氣, 唔洗擔心

TOP

樓主, 我就係揸緊 2003 MARCH, 架車行左 120K, 假日車,通常行 Highway. 坐3個人. 入正價油 -$1.7. 依家平均少於 $1.0/KM. 舊車黎講算OK.

除左正常損耗品外, 未試過出大問題, 小型維修都易搵零件. 人地係日本仲大把人揸緊, 就街都係.
行車力水肯定唔夠架喇, 試過 4大1小 上紅棉道, 真係地板油先得
平時走平路就分別不大, 易操控, 泊車容易, 但唔行得快, 否則好飄, 而且引擎躁音較明顯.

新手絕對合適, 舒適就一般, 內籠始終較細

TOP

樓主, 我就係揸緊 2003 MARCH, 架車行左 120K, 假日車,通常行 Highway. 坐3個人. 入正價油 -$1.7. 依家平均 ...
hdmi9999 發表於 2016-9-13 22:22



    慢少少上斜都可以嘛

TOP

本帖最後由 hdmi9999 於 2016-9-14 11:38 編輯

回覆 43# tinatang


    坐滿人上斜真係要熄冷氣

TOP

想問下師兄們,由九龍東應該點渣去大澳呢? 唔該晒

TOP

大澳出車,仲要全家出動居多
買 1300cc/1500cc 未行到出東涌你已經後悔
咁揀就係 Cefiro...
但同價唔考慮 Mazda 6 ?

TOP

想問下師兄們,由九龍東應該點渣去大澳呢? 唔該晒
fkjohnny 發表於 2016-9-14 12:02


青馬,東涌跟醫院牌
去到醫院路口轉左上東涌道

PS:你有禁區紙?

TOP

青馬,東涌跟醫院牌
去到醫院路口轉左上東涌道

PS:你有禁區紙?
asv2 發表於 2016-9-14 12:10



無啊,我見樓主問到買咩車,以為阿猪阿狗都入得咋

TOP

我成日入機場,以前渣棍仔Sunny踩到架車震先行到佰一二km,之後換左2000cc行highway真係舒服好多,油費無貴到,同埋你上山路多都會建議你買大少少.

TOP

無啊,我見樓主問到買咩車,以為阿猪阿狗都入得咋
fkjohnny 發表於 2016-9-14 12:26

不嬲去嶼南一帶都係限制地區,仲有樓主講到明係大澳人

TOP