rockie577 當前離線
進階會員
TOP
ckshum 當前離線
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
回覆 rockie577 我經驗係相反,越細的小朋友坐車越容易瞓覺,大的反而嫌悶要玩! ... ckshum 發表於 2016-3-17 12:48
happy_gemini 當前離線
回覆 happy_gemini CHING 係咪得TOYOTA NOAH/ VOXY 有? rockie577 發表於 2016-3-17 12:02
yoyo7 當前離線
初級會員
laughingman 當前離線
中級會員
如果BB櫈坐唔落就由得佢坐係後坐就算,但安全帶就難扣D, 有時 "咕" 到條頸紅哂.. ... yoyo7 發表於 2016-3-17 13:50
yjfoeg 當前離線
我兩個仔, 一個1個月, 一個16個月, 有兩張CAR SEAT, 一個老婆, 而家揸MAZDA 3, 都唔知點放.. ... rockie577 發表於 2016-3-17 09:38
muimui84 當前離線
回覆 muimui84 早兩年就係有個細路座車, 有用安全帶, 不過由於細個, 撞果時D 力俾安全帶拉內傷死左 ... edl0025 發表於 2016-3-16 03:16