本帖最後由 stevechau 於 2018-11-28 14:04 編輯
只能夠講, GOLF係好車, 好力易揸......
其實撇除到DSG易壞既問題, 又或者DSG係易整平整的話, 咁VW係已經無咩其他問題可以令準車主怕左入手~
至於易唔易壞......果期7唔7速/乾定濕都算係易壞, 只係乾7更易壞, 乾7+160匹既GT版車就最易壞JE~
由未買而家架錢7之前揸過下GOLF 6代, 買車果陣又睇過JETTA、PASSAT CC & PASSAT VARIANT, 再到而家都對2手TOURAN/SHARAN保留興趣, 唯一真係令我卻步既點就係DSG~ |