以樓主預算應該可以買到12年尾期6代 Golf 1.4,
好彩買到家庭假日車其實好扺揸,
如果加多小小買架7代就重好,
個樣同而家7.5代又相差無幾,
身痕又可以改佢做7.5代Look,
而家連錶板都可以換12.3”數碼錶板。
呢度好多師兄都知道我現役有兩架 Golf ,
https://www.hkepc.com/forum/view ... 7588&highlight=
https://www.hkepc.com/forum/view ... ghlight=&page=1
可能我好彩,到而家都係定期返廠換下油同損耗品,
原廠而家5年車返廠6折,買個時要求舊車主返廠check車,
換埋機油都係2千零蚊,如果無大問題就成交,你又放心D,
如果唔熟車真係唔建議買高齡GTI,
買得 GTI 都唔係慢慢走啦。

TOP

睇下09 GTi 5萬搵唔搵到啦.
corollanze121 發表於 2018-11-27 03:11


我以前架5代GTI的確食得幾勁,
6代1.4同7代2.0就未發現有呢個問題。

TOP

日本車好多用家覺得耐用,
個人認為係無咁多電子嘢問題,
佢唔係無問題,係有問題唔話你知,
我細佬架大霸每次我揸完佢就要整車。

TOP

日本車好多用家覺得耐用,
個人認為係無咁多電子嘢問題,
佢唔係無問題,係有問題唔話你知,
我細佬架大霸 ...
arrychiu 發表於 2018-11-27 23:30


"我細佬架大霸每次我揸完佢就要整車"
    ching 會吾會係車手問題

話就話日本車無咁多電子嘢, 但係你睇下D PRIUS. 一定多電子嘢過其它車,但係PRIUS 出名粗咪問題小....

TOP

自己都係上年先雪蔵牌出車
睇過唔少二手盤,比埋訂接架 GOLF GT,一驗車個師傅就同我講個波箱開始有問題咪去馬... 硬比人食左一半訂
個人意見如果假日車,歐洲車都問題不大既不過乾7 唔好揀D 大馬力 (所以你聽polo/普通golf 係少D 問題)
自己就上左架2011 日本車黎操車,近乎冇電子野幾好玩

TOP

聽講福士D件做曬防偽,換粒燈膽兩百蚊
OLFA 發表於 2018-11-27 08:20


我發夢時有人同我講、VW換粒燈膽好貴。。。
我一醒來冇聽人講立即上綱買Cheap LED燈

Drl sma s.jpg
foot step light s.jpg
top light s.jpg

TOP

OLFA,

As I said I am not a car expert, so I cannot comment on other cars I have not driven o ...
PPLd 發表於 2018-11-27 14:54

2017-worldwide-car-sales-brand-top_25.jpg
Global-top-25-brands-and-models-2017 s.jpg

TOP

codyhlau 發表於 2018-11-28 01:00 PM

福士話Golf係歐洲好銷得

我諗2000cc 5人房車佢都算表現最好果批?

TOP

本帖最後由 stevechau 於 2018-11-28 14:04 編輯

只能夠講, GOLF係好車, 好力易揸......
其實撇除到DSG易壞既問題, 又或者DSG係易整平整的話, 咁VW係已經無咩其他問題可以令準車主怕左入手~
至於易唔易壞......果期7唔7速/乾定濕都算係易壞, 只係乾7更易壞, 乾7+160匹既GT版車就最易壞JE~

由未買而家架錢7之前揸過下GOLF 6代, 買車果陣又睇過JETTA、PASSAT CC & PASSAT VARIANT, 再到而家都對2手TOURAN/SHARAN保留興趣, 唯一真係令我卻步既點就係DSG~

TOP

只能夠講, GOLF係好車, 好力易揸......
其實撇除到DSG易壞既問題, 又或者DSG係易整平整的話, 咁VW係已經無 ...
stevechau 發表於 2018-11-28 14:03


    除左dsg 問題外, 重有燒機油,真係出曬名, 大陸叫dsg 同tsi 係問題黃金配搭

上網直頭有個 website 叫 http://www.vwproblems.com

歐洲d 人好多都揸手波,所而小d 人話dsg問題

美國直頭冇人話vw dsg 有問題,因為美國vw
只係用普通at,  怕俾人告吾敢用dsg

TOP