回覆 30# ckarea
其實冇你講到咁誇. 不過事實真係入行1000
覺得辛苦係未習慣姐
入行頂到1一個月 體能明顯有分別.同埋唔會成日有捱唔住放棄諗頭
捱到3個月 收工可能仲會有精神篤電話 唔會一上車就訓
半年後就可以適應絕大部份情況(我指體力)
至於加人工加得快唔快 真係睇個人悟性同努力
係3~4年前入行仲係好缺人. 達到"有手有腳智力正常都要"既程度
但係建築界大判頭+議會+正苦 一直吹紥鐵缺人又人工高之後 而家已經進入飽和狀態
各大基建起貨 唔再缺人 而家已經進入一個小冰河時期
唔努力唔勤力又番薯既 將會跟唔到潮流被XX
2017 信電視話缺人既就真係入錯行
我身邊已經有唔少人冇野撈 |