getghost 當前離線
進階會員
依架野前車主應該我識的 蔥頭 發表於 2012-10-7 01:21
TOP
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
回復 蔥頭 人地4AT 你想點... ckkong97 發表於 2012-10-7 21:20
下...唔覺慳油 2zz RUNX 行緊成2蚊一公里...> mclarenfung 發表於 2012-10-7 21:10
世界真細小 getghost 發表於 2012-10-7 22:33
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
你大改? 我幾個WILL VS 同RUNX FD 都係$1.5左右喎.... 50 50 CITY HIGHWAY 蔥頭 發表於 2012-10-7 22:35
直出加回壓鼓..東GU..係咁多野JA.. 另外個FRIEND 部 2ZZ 嘅MRS 都係要成1.8/Km 蕉.中(原裝).尾.AP ... mclarenfung 發表於 2012-10-7 22:50
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
我試係棍仔..... 4AT 慢到喊.... 蔥頭 發表於 2012-10-7 22:34
Mino 當前離線
Psychologist