依架野前車主應該我識的
蔥頭 發表於 2012-10-7 01:21



   
世界真細小

TOP

回復  蔥頭

人地4AT 你想點...
ckkong97 發表於 2012-10-7 21:20


我試係棍仔.....
4AT 慢到喊....

TOP

下...唔覺慳油
2zz RUNX 行緊成2蚊一公里...>
mclarenfung 發表於 2012-10-7 21:10


你大改?
我幾個WILL VS 同RUNX FD 都係$1.5左右喎....
    50 50 CITY HIGHWAY

TOP

世界真細小
getghost 發表於 2012-10-7 22:33


香港無幾多will vs車主
好易識....

TOP

你大改?
我幾個WILL VS 同RUNX FD 都係$1.5左右喎....
    50 50 CITY HIGHWAY
蔥頭 發表於 2012-10-7 22:35



    直出加回壓鼓..東GU..係咁多野JA..

另外個FRIEND 部 2ZZ 嘅MRS 都係要成1.8/Km
蕉.中(原裝).尾.APEX POWER FC +COMMANDER

TOP

直出加回壓鼓..東GU..係咁多野JA..

另外個FRIEND 部 2ZZ 嘅MRS 都係要成1.8/Km
蕉.中(原裝).尾.AP ...
mclarenfung 發表於 2012-10-7 22:50


東姑勁食油....

你地好大腳下喎

TOP

runz 行 SAVE  mode 都要1.8-9

TOP

我試係棍仔.....
4AT 慢到喊....
蔥頭 發表於 2012-10-7 22:34


佢呢架係4AT 黎架...

TOP

可能係行17寸食油多左掛.

TOP

will 買少見少

TOP