me 2....I got 2 only, but my gf got another 2

TOP

有冇師兄好似我咁仲未收到架....

TOP

原帖由 GI_Joe 於 2009-6-9 10:42 發表

老實人揮手區


我都幾老實

TOP

一炮過4張....$320.... thx shell

TOP


點解我收唔到ga?!

TOP

原帖由 病態賭徒 於 2009-6-17 15:22 發表
me 2....I got 2 only, but my gf got another 2




我乖乖地自己玩左, 但係一張都收唔到~~

TOP

As of 29/6 仲未收到

TOP