回覆 10# 小小米


Tesla 用 BYD 電池
https://insideevs.com/news/66865 ... es-byd-versus-catl/

TOP

平治寶馬奧迪在內地的電動車已經被戲稱為雜牌車
內地推出的EQA I3 Q4Etron 等已經比人鬧到媽媽聲
智能程度 ...
core2duo 發表於 2023-6-30 11:42



    無得咁講嘅
國內有得揀, 淨係尉小理都已經選擇困難, 再加埋比亞迪果D 真係百花齊放到眼花寮亂

我地要靠代理先有得玩真係慘...
anyway, 外國都好多國產揀, 香港

TOP

本帖最後由 Healing 於 2024-3-28 11:46 編輯

delete to post

TOP

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 14:13 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 14:13 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  core2duo

BYD好生意,唔知股神巴生做乜走晒d貨,嗱嗱,軟銀你又...
你睇現狀反映之前五到十年前, ...
得得地 發表於 2023-7-1 20:12

宜家講緊車,你又黎講股,
人地巴菲特有政治經濟考慮,唔通又會打電話同你講咩。

TOP

本帖最後由 得得地 於 2024-3-17 14:13 編輯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

明白你乜都唔理,請繼續
得得地 發表於 2023-7-1 21:23

咁請問你可吾可以解釋下:
1.點解Audi要買上汽智己平台?自己個MEB平台‘咁好’都唔用,要買智己平台?
2.點解VW要入股小鵬,仲要洽談自動駕駛技術?
3.點解豐田bZ4X要買比亞迪三電技術?點解bZ3要買比亞迪來貼牌?

明明D技術係'垃圾',點解豐田啊,Audi啊,福士啊呢D世界知名汽車生產商要爭住買?

TOP

咁公平D講戰略性投資合作點都要入下股仔 你搵中國人錢點都要中國公司個殼
如果係買就全面收購既 當然中國有好西 但全面競爭下除左性價比外仲有冇其他能力先 最終只會韓國仔下場 大件夾抵食

TOP

本帖最後由 潮流教主 於 2024-3-22 13:37 編輯

cancelled

TOP