gn01119056 當前離線
進階會員
所以職業司機都大部份都燥,因為覺得全世界都阻住曬佢 虎虎 發表於 2020-3-13 22:08
TOP
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
停燈會教人拉手掣嗎??? 自動波, 好多人只踩brake. 棍, N波, 順手拉手制. 不是好自然嗎?? ... nganshiu 發表於 2020-3-14 01:40 AM
kenxex1 當前離線
中級會員
hetzer 當前離線
carcarli 當前離線
kanduki 當前離線
嗰啲人停低咗99%唔拉手掣,個Brake燈照住後車,特別係某model ben屎,刺眼到 ... 虎虎 發表於 2020-3-13 12:28
kj1708 當前離線