所以職業司機都大部份都燥,因為覺得全世界都阻住曬佢
虎虎 發表於 2020-3-13 22:08



    佢地又成日阻住人, 仲要係有空位都唔泊, 泊個阻住人既位, 直程想落車打人

TOP

停燈會教人拉手掣嗎???

自動波, 好多人只踩brake.
棍, N波, 順手拉手制.

不是好自然嗎?? ...
nganshiu 發表於 2020-3-14 01:40 AM

無論 棍定自停燈多數我都係空波手掣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

減3成啦
香港勁浪費油

TOP

99年車,官方12km/L, 我13km/L,不過我主要高速,官方係combine數字。

via HKEPC Reader for Android

TOP

70% (打個7折) *官方數字, 唔差得遠

TOP

嗰啲人停低咗99%唔拉手掣,個Brake燈照住後車,特別係某model ben屎,刺眼到 ...
虎虎 發表於 2020-3-13 12:28



唔係好舊款嘅一啲德國車
停咗車再大力啲踩迫力佢會自己繼續踩住
司機就可以鬆腳到踩油先解除auto hold
果陣對迫力燈應該一直著住

TOP

官方油耗似跑步機無阻力情況

TOP