想問有無人可以講下worx幾個model有乜唔同?
新款、舊款?
misugi 發表於 2019-11-11 13:45



https://youtu.be/xRjSyBkh7g0
呢度有介紹

TOP

師兄,呢個會唔會好大舊下呢? 唔該晒
fkjohnny 發表於 2019-11-11 12:45

都唔會好大...
接受到的 (360x330x410)
但要注意,水會快用完
佢有另外一個version , 有個大水箱,依個就真係好大了

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

唔該

呢度有介紹
concorde 發表於 2019-11-11 21:16

TOP

睇睇下,有啲心思思想買部644,美森似乎唔運香港,有無師兄知仲有邊度可以買到呢? 唔該晒

TOP

得廿幾巴絕對唔高...百幾bar都係咁洗
Hidekii 發表於 2019-11-9 12:25


廿幾直頭冇力,示範果D多數好乾淨放室內,實際香港用廿幾真系搵自己笨,仲要唔便宜

TOP

本帖最後由 fkjohnny 於 2019-11-15 15:00 編輯
廿幾直頭冇力,示範果D多數好乾淨放室內,實際香港用廿幾真系搵自己笨,仲要唔便宜 ...
237135201 發表於 2019-11-15 12:34



主要係用嚟打濕架車,跟手吹泡,再抺下車身,跟住沖咗啲泡泡走咁啫,真係有必要 需要用到咁大力?
(當然前提係我哋唔係專業洗車,又唔係用嚟揾食)

TOP

主要係用嚟打濕架車,跟手吹泡,再抺下車身,跟住沖咗啲泡泡走咁啫,真係有必要 需要用到咁大力?
(當然前提 ...
fkjohnny 發表於 2019-11-15 14:59



    我同意樓上所講
係無乜用

要打濕架車, 用手打氣壓壼都可以

至於起泡, 呢啲低壓槍, 冇air pump, 係打唔起泡的。
同埋, 冇高壓槍, 就算起咗泡,都係要用毛巾去抹,同直接毛巾濕皂水無分別。
不如簡單用返two buckets 去洗仲快仲乾淨

過水個part, 呢啲低壓槍, 要用好多水先洗得清。
但本身用呢啲槍, 就係因為無水源, 唔可以直駁水喉。

反而用條靚毛巾, 就真係快同乾淨好多。
(我用美光黃巾)

TOP

我同意樓上所講
係無乜用

要打濕架車, 用手打氣壓壼都可以

至於起泡, 呢啲低壓槍, 冇air pump, 係 ...
foggie 發表於 2019-11-15 16:15


師兄,都有道理,不如簡單啲,呢啲槍同我以前駁水喉,其實有無分別?

TOP

咁都係考慮下有師兄介紹既karcher k2 follow me,有60bar

TOP

我用緊呢隻Karcher K1-Battery Pressure Washer 一流

TOP