主要係用嚟打濕架車,跟手吹泡,再抺下車身,跟住沖咗啲泡泡走咁啫,真係有必要 需要用到咁大力?
(當然前提 ...
fkjohnny 發表於 2019-11-15 14:59 
我同意樓上所講
係無乜用
要打濕架車, 用手打氣壓壼都可以
至於起泡, 呢啲低壓槍, 冇air pump, 係打唔起泡的。
同埋, 冇高壓槍, 就算起咗泡,都係要用毛巾去抹,同直接毛巾濕皂水無分別。
不如簡單用返two buckets 去洗仲快仲乾淨
過水個part, 呢啲低壓槍, 要用好多水先洗得清。
但本身用呢啲槍, 就係因為無水源, 唔可以直駁水喉。
反而用條靚毛巾, 就真係快同乾淨好多。
(我用美光黃巾) |