就咁就好似ok,  實情唔知

Screenshot_20190812-192720.png

TOP

你無買過二手水貨???  平係有原因  正正經經係日本bid 就正常好多  

via HKEPC Reader ...
ckkong97 發表於 2019-8-12 05:27 PM


當然未買過
知就唔洗問

TOP

當然未買過
知就唔洗問
新遺失戰艦 發表於 2019-8-12 19:34

睇相無用,搵個熟車既朋友一齊睇

via HKEPC Reader for Android

TOP

當然未買過
知就唔洗問
新遺失戰艦 發表於 2019-8-12 19:34

未接觸過就唔好搞咁多野喇... 十蚊買部Prius C好過

TOP

睇相無用,搵個熟車既朋友一齊睇  

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2019-8-12 22:35


"熟車"既朋友多數係吹

TOP

"熟車"既朋友多數係吹
coffeeaddict 發表於 2019-8-12 23:59


咁搵個養過水貨車既都得既....

TOP

大概知道點做,thx bro

TOP

本帖最後由 pure_water 於 2019-8-13 00:59 編輯

我都買過日本水貨車,其實在車行買咁平主要是因為R車和改了里數 (雖然不多野整),但如真是鐘意的就直接係日本bid部,或是搵香港行貨(非車行)好過。

日本二手拍賣場車盤: (我之前一直都想搵車所以有戶口)
Clipboard03.jpg

+ 2012車入口稅約3萬(hkd) from 海關apps
+ 運費和其他雜費2萬(hkd) (之前睇過一間,大約收費)

其實差不多錢,但質樸會好啲,當然都要等一兩個月先有車啦。


申利: 自己未在日本bid過車

TOP

其實日本車想運黎香港個d 都係執靚仔左 咪以為日本車 bid返黎 = 好野


日本bid車睇分紙 都係參考炸

去日本you tuXX 睇下 幾多呀叔係大嬸大空地做汽車 化妝呀

一落地先打稅 過左6年 一仲要驗車 先行得 掛住個T牌  周圍行 驗車 你自點攪?


去貨櫃馬頭路睇下 幾多日本車上岸個一下 幾花幾舊 乜都有 ,上岸即刻登facebook 濕既剛沖水,

TOP

行貨JazzGE6 得 1.3, 想要1.5 直接買Jazz GK5 1.5,係貴啲啲咁囉  

via HKEPC Reader for Androi ...
ckkong97 發表於 2019-8-12 14:42



咁又係, 真係要1.5硬食CVT, 梗係要有新買新~

TOP