coffeeaddict 當前離線
進階會員
"大牌子"咪得 3M, car detailing 應該唔係講大牌子掛 我無理架車好耐, 近三四仔要湊小朋友無時間搞, 都 ... mo9394 發表於 2019-7-25 10:39
TOP
wongja 當前離線
我唔係想回keepxx保養, 成幾千唔係新車我覺得唔值。 我買時無買有十次洗車 via HKEPC Reader for Andro ... coffeeaddict 發表於 2019-7-25 09:01
因為佢recommend 一年番去做一次修護。 我都諗緊其實洗唔洗做,我自己就無咩所謂。 因為做左後真 ... wongja 發表於 2019-7-25 15:26
次次幾千 用開跑車先值 via HKEPC Reader for Android coffeeaddict 發表於 2019-7-25 16:41
咁睇你有幾錫車同幾懶喇 我自問一個月都無時間洗一次車 呢 d 嘢都係比人做好d ... wongja 發表於 2019-7-25 23:12