"大牌子"咪得 3M, car detailing 應該唔係講大牌子掛

我無理架車好耐, 近三四仔要湊小朋友無時間搞, 都 ...
mo9394 發表於 2019-7-25 10:39

好似好少人用3m野

via HKEPC Reader for Android

TOP

我唔係想回keepxx保養, 成幾千唔係新車我覺得唔值。 我買時無買有十次洗車

via HKEPC Reader for Andro ...
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 09:01



    因為佢recommend 一年番去做一次修護。

我都諗緊其實洗唔洗做,我自己就無咩所謂。
因為做左後真係好易打理。

諗真d,落去問佢實話要,你當我無講過

TOP

因為佢recommend 一年番去做一次修護。

我都諗緊其實洗唔洗做,我自己就無咩所謂。
因為做左後真 ...
wongja 發表於 2019-7-25 15:26

次次幾千
用開跑車先值

via HKEPC Reader for Android

TOP

次次幾千
用開跑車先值

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 16:41



    咁睇你有幾錫車同幾懶喇
我自問一個月都無時間洗一次車
呢 d 嘢都係比人做好d

TOP

咁睇你有幾錫車同幾懶喇
我自問一個月都無時間洗一次車
呢 d 嘢都係比人做好d ...
wongja 發表於 2019-7-25 23:12


香港找間野上wax成二千, 唔係自己中意上wax來講就幾千都ok...但其實鍍膜一樣要經常洗車....

TOP