本帖最後由 stevechau 於 2018-8-6 10:32 編輯
如果唔係樓主女人怕揸大車, 一定叫你買柴, 就算大腳D等閒都只係$0.5又唔使就住用, 不過已經係題外話~
回返正題, 兩架我淨係揸過C, 同埋都有聽聞唔少人講過HONDA套HYBRID係麻麻地, 所以一定要二擇其一, 我都會揀C~
不過C係香港地用真心未必會好似官方/D人講到咁慳油, 上面已經有人講左類似而家咁既天氣, 就算慢車副偈都一定著得幾密, C仔一唔用電真係唔會比車仔慳得幾多, 更唔講內裡空間不行隔音麻麻一著偈就又嘈又難聽既老問題~ 我都係BUY有人講係HK揸C仔至少都預返$0.6/KM比較穩陣同切合本地環境多D~
都未計揸過HYBRID車經驗話我知, 加速要踩到牛肺咁既操作方式其實真係唔慌有想像中慳油, 爭得果少少, 其實唔一定要HYBRID, 你換返架SPADE/JAZZ果類車行返同一段路實際可能都只係$0.7-0.9/KM, 一個月埋數油錢唔會比HYBRID車用多好多油~
同埋唔知係樓主部SIENTA大咬定係我部MAZDA6(GH)細食, 行咁既路段居然同我既油耗數字頗相近?! 係HK想慳(油), 一係就決心換EV/PLUG-IN HYBRID, 一係就用返細CC輕身油車, HYBRID係HK正一係唔上唔落既野黎, 要力無力, 要慳又唔見得慳得過細車好多......
p.s.真係要HYBRID又唔想揸得太大架既, 去睇下toyota架auris hybrid啦, 同架PRIUS C差不多車價je~
唔介意用返油車既, 咪睇下JAZZ/SPADE/RACTIS VERSO/SOLIO/SWIFT呢D長途一樣做到UNDER $1/KM既慳油車仔囉~ |