vv123 當前離線
進階會員
中X化油的確是差 D 我轉用SHELL,好力好多。 kevinckcheung 發表於 2017-6-15 18:27
TOP
中石油只有10間油站,但油庫存量最多?! (中資背景問題?) nganshiu 發表於 2017-6-15 23:39
backspace-hk 當前離線
laueye 當前離線
中級會員
假設中石化油庫啲油係會供應比埃克森美孚既50間油站,件事係咪會合理左啲呢。 大家都係賣98汽油, ... backspace-hk 發表於 2017-6-16 09:17
即係添加劑專登加雜質 laueye 發表於 2017-6-16 09:27