中X化油的確是差 D  我轉用SHELL,好力好多。
kevinckcheung 發表於 2017-6-15 18:27


我真係分唔到

TOP

中石油只有10間油站,但油庫存量最多?!  (中資背景問題?)
nganshiu 發表於 2017-6-15 23:39



中石油唔同中石化,中石油好少站,無乜存量(睇番個圖),中石化同Esso睇齊,存量多過Shell同Caltex好多

TOP

本帖最後由 backspace-hk 於 2017-6-16 09:19 編輯
中石油只有10間油站,但油庫存量最多?!  (中資背景問題?)
nganshiu 發表於 2017-6-15 23:39


假設中石化油庫啲油係會供應比埃克森美孚既50間油站,件事係咪會合理左啲呢。
大家都係賣98汽油,分別既只係各自用既添加劑不同。

TOP

假設中石化油庫啲油係會供應比埃克森美孚既50間油站,件事係咪會合理左啲呢。
大家都係賣98汽油, ...
backspace-hk 發表於 2017-6-16 09:17

即係添加劑專登加雜質

TOP

本帖最後由 backspace-hk 於 2017-6-16 09:37 編輯
即係添加劑專登加雜質
laueye 發表於 2017-6-16 09:27

加德士就加techron潔淨engine,shell 就話好爆啲,但其實依啲添加劑成份係乜就唔知,落左幾多添加劑比例亦都唔知。

TOP