自己出車,唔係1日要做12個鐘仲要1星期做足7日先維到本?

TOP

回覆 21# carl.20150508
以前無死期既車你做到唔做果日可以賣架車 又唔會話做到死  
當年一架HINO 中型車  渣左幾年換車賣返新車既價 以家三菱24噸十年車30個  新買既得十五年但賣唔到咁就無數圍

TOP

宜家二級文員超過一半係大專生/大學生(非四大)

出返黎後悔係因為大部分公務員都離地,出黎商業社會都仲 ...
worldcat 發表於 2016-11-2 19:36



    宜家爭得好勁, 好多就算MASTER都去考, 做踏腳石一年後轉POST易D

話FORM 5可以考既, 其實見你無大學DEGREE連in既機會都無, 除非你好好彩

不過政府司機就唔同, 相信佢地請有渣車經驗既人多過要有DEGREE

TOP

上台做都唔係唔得既,你見街上面都仲咁多VAN你就知啦

TOP

真係有興趣既話襯而家買hiace有平就去,
架車三十萬都唔駛,揸幾年賣返出去又得 ...
fungfung87 發表於 2016-11-2 15:27



    呢個方法都得,再唔係入公司做司機都得

TOP

通常都係揸自己車,如果長做既話就自己買返架全新既,做一兩年就出去買架二手就夠啦

TOP

有路搭入去係唔錯,但係無門路既話入行會做得幾辛苦

TOP

講真 你朝9晚5 係工廠區call過 去去 van。就知 你一接完個app會見到一條街都有 3 4 架車係到

早幾日 下午3點又call 車 中環去 旺角 送d 工程野 行紅仔(個客指明行紅仔) 都係百零蚊 但用左成個鍾有多

司機都幾慘

TOP

而家入行紥鐵條路唔係咁好行

TOP

本帖最後由 ckarea 於 2016-11-8 09:20 編輯
而家入行紥鐵條路唔係咁好行
EllisHui 發表於 2016-11-8 00:27



    岩岩先講完, 2000蚊日, 有1000係比幾個判頭食左

仲有果1000, 做20日先有兩皮野, 留返黎第時睇醫生用哂

又要搵命博, 又辛苦, 又無前途, 唔通做到50歲

TOP