yjfoeg 當前離線
進階會員
元朗相比我出去考果D真係新手村黎, 你試下玩下天光道油塘忠義街果D....你去到就知條條都係超S級 ... Umaru 發表於 2016-10-26 13:13
TOP
Sempron2400+ 當前離線
最叻蛇王
真心。。。 香駕考兩次都肥,不如放棄喇。。。 worldcat 發表於 2016-10-26 12:47
wgpoon 當前離線
但唔係...筆試同乙部合格..只補返丙部就OK咩? 另外...佢個考期要到下年3月尾... 如果今日報返...可 ... benng1hk 發表於 2016-10-26 12:19
worldcat 當前離線
識人考8次先pass 有時唔係一定係你錯,個官心情唔好,條路有人唔生性都會肥 ... Sempron2400+ 發表於 2016-10-26 15:17
benng1hk 當前離線
街試考幾次唔出奇,但香駕果幾條路可變化有限。 與到突變當然可以考慮考多次,但小小變數都應付唔到第時 ... worldcat 發表於 2016-10-26 15:57
今時今日考8次唔排快期起碼3年 yjfoeg 發表於 2016-10-26 16:08
師兄..請你係平日試行4轉宏業東街路線... 我考之前果8堂(4日)我叫我師傅比我行左4轉至行其他路線.. 因 ... benng1hk 發表於 2016-10-26 16:52