元朗相比我出去考果D真係新手村黎, 你試下玩下天光道油塘忠義街果D....你去到就知條條都係超S級 ...
Umaru 發表於 2016-10-26 13:13

莫講話出面,元朗好似比起其他學院線e.g.沙田 都更易...

TOP

真心。。。
香駕考兩次都肥,不如放棄喇。。。
worldcat 發表於 2016-10-26 12:47


識人考8次先pass 有時唔係一定係你錯,個官心情唔好,條路有人唔生性都會肥

TOP

但唔係...筆試同乙部合格..只補返丙部就OK咩?
另外...佢個考期要到下年3月尾...
如果今日報返...可 ...
benng1hk 發表於 2016-10-26 12:19



    係只要補番丙部就得, 你肥左應該收到三張紙,

有張排快期, 雖然無得選時間, 但速戰速決好過拖住

TOP

識人考8次先pass 有時唔係一定係你錯,個官心情唔好,條路有人唔生性都會肥 ...
Sempron2400+ 發表於 2016-10-26 15:17


街試考幾次唔出奇,但香駕果幾條路可變化有限。
與到突變當然可以考慮考多次,但小小變數都應付唔到第時點揸車。如果覺得次次都係考官問題或者有大特變咁黑仔,自己都要考慮揸唔揸車。

TOP

識人考8次先pass 有時唔係一定係你錯,個官心情唔好,條路有人唔生性都會肥 ...
Sempron2400+ 發表於 2016-10-26 15:17
今時今日考8次唔排快期起碼3年

TOP

街試考幾次唔出奇,但香駕果幾條路可變化有限。
與到突變當然可以考慮考多次,但小小變數都應付唔到第時 ...
worldcat 發表於 2016-10-26 15:57



師兄..請你係平日試行4轉宏業東街路線...
我考之前果8堂(4日)我叫我師傅比我行左4轉至行其他路線..
因為我知我應變能力唔好...

主要問題..由德業街加油站開始會有D小巴的士間唔中會係果個位排隊..依個都係簡單
跟住會入宏業西街..間唔中左面行人路騎住架拖頭連架/半條線有架5.5對面又有機會有死車
左轉入康業街..係轉彎角間唔中有架死車..果到我都算應付到..
跟住行前D停車場口..附近好多時左右有死車..又見對頭我開始會緊張..
因為未太識睇環境..(可以話環境都未睇得透..師傅就叫你去..)
右轉入宏業東路口..我停一停..想右轉果時..師傅就話唔係依到轉..
要行前少少轉...但又叫我跟貼D中間條分隔線..因為左邊一行已經泊滿死車..唔使講右邊都係..
入到去...要睇有冇對頭..有對頭要搵位比對頭過..又唔可以太貼死車..仲要睇強業會唔會有車轉入黎..
左轉強業街..大多數左邊有死車..右邊間唔中有死車
出到路口..右轉寶業街..近自己果邊線.右面長期有堆死車阻你視線..左面間唔中有死車阻你睇左至右行既線..

請教師兄..咁算唔算小小變化

當然師兄我唔係撩交嗌...我都想睇下有咩辦法可以快少少拎左個牌...之後我都要去搵人補下鐘...

TOP

街試考幾次唔出奇,但香駕果幾條路可變化有限。
與到突變當然可以考慮考多次,但小小變數都應付唔到第時 ...
worldcat 發表於 2016-10-26 15:57


有人黑仔有人好彩既姐 , 肥唔代表應付唔到架喎,個個人心入面巴尺都唔同
師兄你平時渣車真係用得番學車D SKILL?

TOP

今時今日考8次唔排快期起碼3年
yjfoeg 發表於 2016-10-26 16:08

果位大叔考左5年~ 個牌得黎不易,而家日日都渣車搵食!

TOP

師兄..請你係平日試行4轉宏業東街路線...
我考之前果8堂(4日)我叫我師傅比我行左4轉至行其他路線..
因 ...
benng1hk 發表於 2016-10-26 16:52


師兄 我就係考宏業東街合格既, 唔洗緊張,叫師父教你環境分析,如果你覺得佢唔識教你既,要求換導師啦!

TOP

師兄..請你係平日試行4轉宏業東街路線...
我考之前果8堂(4日)我叫我師傅比我行左4轉至行其他路線..
因 ...
benng1hk 發表於 2016-10-26 16:52



我講考兩次唔得,考慮放棄係因為好多人點解會衰都未知。
對死車呢家野,要睇你自己應變。我心得係收窄自己心中條行車線,死車都係隔離線。佢出車停車都係佢嘅事,唔影響你自己就得,眼睇前兩三個車位,慢車跟車尾就保持個半至兩個位。
轉收路口,自己車身約三分一過位路口中間線個角位先開始轉,咁尾轆入路口就唔會踩界。如果推軚慢1/4左右可以開始轉,呢樣真係自己搵感覺。
出寶業街,記住朗業街有燈位,啲車係一組組過黎。有時間就企係路口,計下每組燈間隔,咁你到時有心理準備大約幾耐係燈尾。等右手邊無車時,都要作下狀睇定左邊,到右邊真係無車就可以隨時出車加望右邊。

元朗貨車多但相對流動性算低。無信心就補多幾堂。

TOP