掉返去車房,有啲車房會收廢油賣
用尸名 發表於 2016-5-9 20:52



    唔好話邊區. 全港都冇.......

TOP

本帖最後由 bei6266 於 2016-5-13 13:14 編輯

回覆 21# mcdull

唔係喎師兄我老友間車房收埋收埋d廢油跟住call人黎收囉.不過聽佢講廢油係要比錢人收唔係賣囉.而家將d廢油倒落坑渠捉到罰好金

TOP

回覆  mcdull

唔係喎師兄我老友間車房收埋收埋d廢油跟住call人黎收囉.不過聽佢講廢油係要比錢人收唔係賣 ...
bei6266 發表於 2016-5-13 13:11

要比錢就無左回收推動力喇,要捉倒廢油都唔容易。

TOP

回覆  mcdull

唔係喎師兄我老友間車房收埋收埋d廢油跟住call人黎收囉.不過聽佢講廢油係要比錢人收唔係賣 ...
bei6266 發表於 2016-5-13 13:11



車房就緊係call人黎收啦. 我講緊散戶... 冇地方回收.
唔通call回收商過來比幾舊水收幾L油咩.

TOP

回覆 17# samsam33


張invoice有寫。係。

TOP

要換波箱油底,油底口,羅絲,介子!
TEAM6 發表於 2016-5-13 12:34



    估計個盤牙都爆埋

TOP

回覆 11# 用尸名


自己架腳車一年換五六次油
ching 你幾多公里換一次油

TOP

回覆 17# samsam33

係....

TOP

要換波箱油底,油底口,羅絲,介子!
TEAM6 發表於 2016-5-13 12:34

油底乜東東?

上次本田換油後漏油,換螺絲和介子照漏,最後要落㬹口膠

TOP

回覆  用尸名


自己架腳車一年換五六次油
ching 你幾多公里換一次油
dondonfamily 發表於 2016-5-23 10:32

大概千零公里

TOP