mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
掉返去車房,有啲車房會收廢油賣 用尸名 發表於 2016-5-9 20:52
TOP
bei6266 當前離線
進階會員
backspace-hk 當前離線
回覆 mcdull 唔係喎師兄我老友間車房收埋收埋d廢油跟住call人黎收囉.不過聽佢講廢油係要比錢人收唔係賣 ... bei6266 發表於 2016-5-13 13:11
aspcc 當前離線
中級會員
wongsimon 當前離線
要換波箱油底,油底口,羅絲,介子! TEAM6 發表於 2016-5-13 12:34
dondonfamily 當前離線
siacelestar 當前離線
Ford Mondeo 1.8 TD
computer1975 當前離線
用尸名 當前離線
回覆 用尸名 自己架腳車一年換五六次油 ching 你幾多公里換一次油 dondonfamily 發表於 2016-5-23 10:32