奠老旗合 當前離線
中級會員
TOP
happy_gemini 當前離線
進階會員
其實...開咁快把鬼咩....我一般都係最多130度 A君 發表於 2016-4-20 13:49
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
回覆 A君 話自己犯法 咁得意 奠老旗合 發表於 20/4/2016 14:00
回覆 happy_gemini 後生仔要威要型嘛 不過見好多都係冇技術囉 我都收晒火 回晒塘 跟牌+5 ... 奠老旗合 發表於 2016-4-20 14:30
BlackBird 當前離線
What's the point?
特級會員
講真, 咁高重心開>120已經好無安全感 (某君開140 fing下fing下 我以為坐緊UFO) ... BlackBird 發表於 20/4/2016 15:32
你坐過我車先講啦,你老友部車原裝避震 A君 發表於 2016-4-20 15:44