其實係咩車,有冇相?

TOP

回覆 21# mansiukit


    多謝大家的意見,最後都賣了,整返都係擔心,不過都賣到2萬

TOP

回覆  mansiukit


    多謝大家的意見,最後都賣了,整返都係擔心,不過都賣到2萬 ...
kkfon 發表於 2015-12-30 18:05



4.5K 變 20K 喎, 可否分享下心得?  放上網?

TOP

ching 你車都賣了~可以講比大家知你是什麼車未?

TOP

ching 你車都賣了~可以講比大家知你是什麼車未? X2

TOP

ching 你車都賣了~可以講比大家知你是什麼車未? X 3

TOP

ching 你車都賣了~可以講比大家知你是什麼車未? X 4

TOP

回覆 27# tcl128

部車,我上網找劏車公司,試多幾間,由最初$4000,到後來有人出1萬5,最後有人出2萬,由頭到尾,真係自己打電話聯絡,whatsapp自己部車,然後買家報價,合心水的價錢,就叫他來睇車和議價,冇特別的心得,可能我唔怕煩,聯絡幾個買家,

TOP

回覆 26# powpow14


    老實講,因為過新年,部車又放在朋友的車房,唔想煩人,所以冇拖好耐,見價合就放,有人出3萬,不過唔想再約時間,

TOP

ching 你車都賣了~可以講比大家知你是什麼車未? X 5

TOP