lai.areon 當前離線
中級會員
依加既風都係吹緊, 話想出車就喺6月前出, 我同你一樣都係新牌仔, 可惜我仲未夠錢買呢, 供得車嚟又俾唔起保 ... laughingman 發表於 2015-3-10 15:44
TOP
計到咁盡都計唔掂真係唔好買 子浩仔 發表於 2015-3-10 17:31
咁辛苦做乜唔買二手車 mo9394 發表於 2015-3-10 17:33
我就俾你地幸福少少, 前年考完車牌, 之後儲夠咗一筆錢, 依加可以買架全新車, 順手直接入豐亞既全保, 適逢佢 ... Sahk 發表於 2015-3-10 17:35
I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit. A ... Mitsume 發表於 2015-3-10 18:11
我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主 ... franklee006 發表於 2015-3-10 20:17
想買就買,加唔加都阻止唔到,買完頂唔順自然會賣! du0449 發表於 2015-3-10 21:04
但係佢而家話要加首次登記稅、牌費既理由係要解決塞車問題,你減少假日車對於閒日既塞車問題係無幫助 ... misugi 發表於 2015-3-11 11:25
真心講句, 依加香港既車稅,油價等等, 相對個樓市已經算平, 每年加幅都唔大, 所以你地都可以疊埋心水, 就算6 ... chu_kenneth 發表於 2015-3-11 15:18
遲早既事, 控制唔到 電腦低個兒 發表於 2015-3-12 18:57