依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保 ...
laughingman 發表於 2015-3-10 15:44

6月我都未得...
我首選既未儲夠錢呀
仲要保險果D雜費,
所以都未決定到呀

TOP

計到咁盡都計唔掂真係唔好買
子浩仔 發表於 2015-3-10 17:31

都係, 無謂因為我幾個%
搞到自己入不敷支

TOP

咁辛苦做乜唔買二手車
mo9394 發表於 2015-3-10 17:33

可能師兄都係想買二手架呢

TOP

我就俾你地幸福少少,
前年考完車牌,
之後儲夠咗一筆錢,
依加可以買架全新車,
順手直接入豐亞既全保,
適逢佢 ...
Sahk 發表於 2015-3-10 17:35

今朝都見到, 有幾個人中咗8千蚊既金幣

TOP

I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit.

A ...
Mitsume 發表於 2015-3-10 18:11

vehicle registration fee即係牌費?

TOP

我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主 ...
franklee006 發表於 2015-3-10 20:17

你咁諗都啱,
但牌費既加幅應該唔可以太大吧

TOP

想買就買,加唔加都阻止唔到,買完頂唔順自然會賣!
du0449 發表於 2015-3-10 21:04

做人唔可以咁冇預算架嘛...好冇安全感

TOP

但係佢而家話要加首次登記稅、牌費既理由係要解決塞車問題,你減少假日車對於閒日既塞車問題係無幫助 ...
misugi 發表於 2015-3-11 11:25

但係佢照計唔會敢去搞搵食車架喎, 點樣解決塞車...
要解決既加幅都一定要好大, 實俾人鬧死

TOP

真心講句,
依加香港既車稅,油價等等,
相對個樓市已經算平,
每年加幅都唔大,
所以你地都可以疊埋心水,
就算6 ...
chu_kenneth 發表於 2015-3-11 15:18

就係有依D諗頭, 所以車行先至咁大無私樣咁加...

TOP

遲早既事, 控制唔到
電腦低個兒 發表於 2015-3-12 18:57

諗諗下其實寧願佢落實,
唔好俾啲車行搞到變咗海鮮市場

TOP