ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
好慳油....不過一D都唔快..... 蔥頭 發表於 2012-10-7 09:30
TOP
rigt 當前離線
初級會員
JT2106 當前離線
進階會員
呢隻好似有分2款馬力唔同既1.8偈~ rigt 發表於 2012-10-7 15:51
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
Celica 都唔慢架喎... 高轉果時... ckkong97 發表於 2012-10-7 13:22
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
實頭 當前離線
唔夠牌齡,多數出唔到 可以問下既,不過預左出到都會貴到... ex_haha 發表於 2012-10-7 01:48
soccerism 當前離線
wirzers 當前離線
中級會員
0-160前都唔會甩到我之前架150PS 既147 蔥頭 發表於 2012-10-7 21:08
ex_haha 當前離線
但如果我用我表哥出,車寫佢名咁又得唔得? 佢28歲8年車牌,會唔會平好多 ... 實頭 發表於 7-10-2012 21:28