好慳油....不過一D都唔快.....
蔥頭 發表於 2012-10-7 09:30


Celica 都唔慢架喎... 高轉果時...

TOP

呢隻好似有分2款馬力唔同既1.8偈~

TOP

呢隻好似有分2款馬力唔同既1.8偈~
rigt 發表於 2012-10-7 15:51


香港水貨得兩款
140匹 1800cc
190匹 1800cc
日本本土仲有 100匹 (即係同NZE121 COROLLA一樣)
 
WILL VS 既 車架同引導都同 RUNX 一樣的
所有避振同周邊野都可以共用

TOP

Celica 都唔慢架喎... 高轉果時...
ckkong97 發表於 2012-10-7 13:22


0-160前都唔會甩到我之前架150PS 既147

TOP

下...唔覺慳油
2zz RUNX 行緊成2蚊一公里...><

TOP

回復 24# 蔥頭

人地4AT 你想點...

TOP

唔夠牌齡,多數出唔到
可以問下既,不過預左出到都會貴到...
ex_haha 發表於 2012-10-7 01:48



    但如果我用我表哥出,車寫佢名咁又得唔得?
佢28歲8年車牌,會唔會平好多

TOP

8800牌費算係咁, 都未過萬, 墊底預左勁, 炒左人冇事就算啦仲諗住CLAIM.

照理新牌好難出呢類車

TOP

0-160前都唔會甩到我之前架150PS 既147
蔥頭 發表於 2012-10-7 21:08

你試下同 6MT 果架比. 2ZZ-GE 一 d 都唔弱

TOP

但如果我用我表哥出,車寫佢名咁又得唔得?
佢28歲8年車牌,會唔會平好多 ...
實頭 發表於 7-10-2012 21:28


佢出會平過你出好多,同埋可以多D款揀

佢信得過你咪得,不過佢都咁後生就唔建議幫人出保險,有乜事之後就要加佢保費

TOP