原帖由 Mino 於 2009-2-27 12:34 發表

女記者都唔錯

44歲

TOP

睇片睇到頭擔入晒,撞o個下應該好大力,好彩佢個廂夠鋼水,Air Bag又多,同埋有帶安全帶,如果唔係

TOP

原帖由 kf 於 2009-2-27 06:43 PM 發表
嘩!!!(現 場 留 下 20 米 煞 車 胎 痕) 車 輛 越 線 鏟 上 行 人 路 , 掃 毀 兩 組 鐵 欄 後 再 衝 入附 近 草 叢 , 撞 毀 6 米 鐵 絲 網 後 鏟 上 一 個 3 米 高 山 坡 再 跌 下 ...

試車真係有可能超速

TOP



入入入

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-2-27 07:56 PM 發表


入入入

醫返都晒藥費

TOP

真人撞擊測試已合格!
pass...

TOP

Mazda應該順手用黎賣廣告

TOP

原帖由 FW3152 於 2009-2-27 21:24 發表
Mazda應該順手用黎賣廣告

Real safety test proven by local media

TOP

MAZDA 係日本車界一直都係屬好鋼水

TOP

原帖由 jj-200 於 2009-2-28 00:57 發表
MAZDA 係日本車界一直都係屬好鋼水

係zoom-zoom 之後先係姐.

atenza (初代) 度門真係份量十足

[ 本帖最後由 G544 於 2009-2-28 01:00 編輯 ]

TOP