咁似RS 200

TOP

原帖由 黃金俠 於 2009-1-20 21:24 發表
咁似RS 200


邊方面???

TOP

個人喜歡Benz C-class多D
就算最entry既C200K Avantgarde加個AMG package都好好睇

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2009-1-20 18:43 發表

E90 coupe型好多

但BMW內籠冇MB咁好,
我有架330 , 坐又要錫住. 條褲有扣一拉D皮已經花左.
但MB 就未見有咁既問題發生.

TOP

FROM ..GOOGLE
http://www.google.com.tw/search? ... fj+benz&spell=1

2008 Mercedes-Benz C 280 [W204] in National Treasure: Book of Secrets, Movie, 2007



[ 本帖最後由 mclarenfung 於 2009-1-22 21:54 編輯 ]

TOP

回覆 23# 的帖子

c200 都ok 雖然直4但都有18xhps

TOP

原帖由 ^_^George_Li^_^ 於 2009-1-23 09:51 PM 發表
c200 都ok 雖然直4但都有18xhps

2.0直四+supercharger算係咁啦

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2009-1-23 22:58 發表

2.0直四+supercharger算係咁啦

C200K 扭力仲要大過C230

TOP

原帖由 kellykk 於 2009-1-24 15:50 發表

C200K 扭力仲要大過C230

其實如果買既話...買C230定C200K好

TOP

原帖由 PaTT 於 2009-1-24 06:44 PM 發表

其實如果買既話...買C230定C200K好

如果設備一樣我會揀C200K

TOP