jazz2014 當前離線
進階會員
我由at轉cvt, 仲要係direct shift 180hp, 起步感覺仲慢過的士 朋友話裝個pedalbox會好好多,腳車我廢事 ... gn01119056 發表於 2020-9-2 11:20
TOP
gn01119056 當前離線
pedalbox 多魚 個個咪 永高 我問佢係唔係真係慳左油呀? 但我再問佢 CVT 係用轉數去換力量 上轉即 ... jazz2014 發表於 2020-9-2 12:29
love19901109 當前離線
回覆 gn01119056 pedalbox 係因應電子油門控制先有 用左就好似SPORT MODE 咁樣 威也油門用係無分別 我 ... love19901109 發表於 2020-9-2 21:37
Cvt pedalbox唔會加馬力同慳油,只係早些開大油門比你 實際我未試過 gn01119056 發表於 2020-9-2 12:52
funny1 當前離線
Dcup 當前離線
所以有時見到d車喺停車場內快得不合理,小弟覺得都係這些油門作怪 funny1 發表於 2020-9-3 13:28
kj1708 當前離線
中級會員
以前踩1/4油,裝左等同電腦同你落半油門姐.... 你踩一半可能己經同電腦講你踩緊8成油門 黎D野只要 ... Dcup 發表於 2020-9-13 11:26
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
電子油門特性,取一秒 average 深度,避免路面凹凸導致腳震油門時深時淺令車速兀宊。 average 代價 ... kj1708 發表於 2020-9-14 12:20 AM