我由at轉cvt, 仲要係direct shift 180hp, 起步感覺仲慢過的士
朋友話裝個pedalbox會好好多,腳車我廢事 ...
gn01119056 發表於 2020-9-2 11:20



    pedalbox 多魚 個個咪 永高 我問佢係唔係真係慳左油呀?

但我再問佢  CVT 係用轉數去換力量  上轉即係比油...
佢封鎖左...

TOP

pedalbox 多魚 個個咪 永高 我問佢係唔係真係慳左油呀?

但我再問佢  CVT 係用轉數去換力量  上轉即 ...
jazz2014 發表於 2020-9-2 12:29


Cvt pedalbox唔會加馬力同慳油,只係早些開大油門比你
實際我未試過

TOP

回覆 222# gn01119056
pedalbox 係因應電子油門控制先有  用左就好似SPORT MODE 咁樣  威也油門用係無分別  我拎過人地果個pedalbox  試過

TOP

回覆  gn01119056
pedalbox 係因應電子油門控制先有  用左就好似SPORT MODE 咁樣  威也油門用係無分別  我 ...
love19901109 發表於 2020-9-2 21:37


所以我都廢事搞,覺得用處不大又麻煩

TOP

Cvt pedalbox唔會加馬力同慳油,只係早些開大油門比你
實際我未試過
gn01119056 發表於 2020-9-2 12:52

所以咪係傻瓜

買車買日本cvt 買完又覺得起圍慢 又要加個電子油門

買車要求一蚊一公里 買完就加快部車

TOP

所以有時見到d車喺停車場內快得不合理,小弟覺得都係這些油門作怪

TOP

所以有時見到d車喺停車場內快得不合理,小弟覺得都係這些油門作怪
funny1 發表於 2020-9-3 13:28



    以前踩1/4油,裝左等同電腦同你落半油門姐....

你踩一半可能己經同電腦講你踩緊8成油門

黎D野只要試下地板油大油幾次就露底,只有果班油門陰D陰D又話車慢既人先會理解到

TOP

本帖最後由 kj1708 於 2020-9-14 00:21 編輯
以前踩1/4油,裝左等同電腦同你落半油門姐....

你踩一半可能己經同電腦講你踩緊8成油門

黎D野只要 ...
Dcup 發表於 2020-9-13 11:26



    電子油門特性,取一秒 average 深度,避免路面凹凸導致腳震油門時深時淺令車速兀宊。
average 代價是慢半拍。
想快就knock down 由深返淺增大瞬時average

TOP

電子油門特性,取一秒 average 深度,避免路面凹凸導致腳震油門時深時淺令車速兀宊。
average 代價 ...
kj1708 發表於 2020-9-14 12:20 AM

一野拍落S波再地版油 好過等kick down

TOP