我都係keeper pro 做
準備落去比佢睇
佢話要做修復就比錢
其實有十次洗車,第九或十次去問咪得囉

TOP

本帖最後由 coffeeaddict 於 2019-7-25 09:03 編輯
我都係keeper pro 做
準備落去比佢睇
佢話要做修復就比錢
其實有十次洗車,第九或十次去問咪得囉 ...
wongja 發表於 2019-7-25 07:32

我唔係想回keepxx保養, 成幾千唔係新車我覺得唔值。 我買時無買有十次洗車

via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄 依家咩事呢 我2樓 講嗰啲嘢 唔係挑機
kf 發表於 2019-7-25 01:58

Keepxx保養要成幾千
我係想問唔返keepxx有什麼選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

做鍍膜就係唔想難保養, 要咁煩搞保養做乜要做鍍膜

TOP

做鍍膜就係唔想難保養, 要咁煩搞保養做乜要做鍍膜
mo9394 發表於 2019-7-25 09:20

去keepx保養唔煩不要幾千蚊姐

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2019-7-25 10:25 編輯
去keepx保養唔煩不要幾千蚊姐  

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 10:10


大部份停車場依家禁止洗車禁得幾勁, 要搵地方洗車係一件難事. 你唔出去搵洗車公司洗基本上日常只能抺車. 抺車就一定相對係傷車傷鍍膜.

你的時間有幾寶貴, 想唔想咁打理唔知點計. 你除非次次自己洗車, 否則都唔駛問乜保養了. 洗車簡單咁洗唔亂落野就係.
如果你次次出街搵人手洗, 計埋咪又係幾千蚊. 唔見得慳到. 求其保養而幾年後一次做過仲抵.

有人心態係鍍完, 由得架車俾人抺花d 鍍膜 (唔係花架車的clear coat 就可以), 幾年後幾千蚊重新做過鍍膜.

特別D 提下, 日常想再令部車靚D 又要保護鍍膜, 要用sealant 唔好用wax.  wax 多數係有少少研磨, 車的clear coat 硬唔怕, 但鍍膜就一D D, 硬度多數無咁高. sealant 表層加一層而無研磨.

TOP

大部份停車場依家禁止洗車禁得幾勁, 要搵地方洗車係一件難事. 你唔出去搵洗車公司洗基本上日常只能抺車.  ...
mo9394 發表於 2019-7-25 10:19

Thx, 香有什麼大牌子Sealent有得買?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2019-7-25 10:40 編輯
Thx, 香有什麼大牌子Sealent有得買?

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 10:36


"大牌子"咪得 3M, car detailing 應該唔係講大牌子掛

我無理架車好耐, 近三四仔要湊小朋友無時間搞, 都係俾停車場阿姐抺, 其實比想像中企理, 黑色車預俾佢地抺花, 但咁耐都無乜野

TOP

"大牌子"咪得 3M, car detailing 應該唔係講大牌子掛

我無理架車好耐, 近三四仔要湊小朋友無時間搞, 都 ...
mo9394 發表於 2019-7-25 10:39

Soft99好似無這種野?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2019-7-25 11:57 編輯
Soft99好似無這種野?

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 11:53


應該有, 好唔好唔知. 視乎你想去邊度買. 百貨公司之類未必搵到.

TOP