本帖最後由 mo9394 於 2019-7-25 10:25 編輯
去keepx保養唔煩不要幾千蚊姐
via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-7-25 10:10 
大部份停車場依家禁止洗車禁得幾勁, 要搵地方洗車係一件難事. 你唔出去搵洗車公司洗基本上日常只能抺車. 抺車就一定相對係傷車傷鍍膜.
你的時間有幾寶貴, 想唔想咁打理唔知點計. 你除非次次自己洗車, 否則都唔駛問乜保養了. 洗車簡單咁洗唔亂落野就係.
如果你次次出街搵人手洗, 計埋咪又係幾千蚊. 唔見得慳到. 求其保養而幾年後一次做過仲抵.
有人心態係鍍完, 由得架車俾人抺花d 鍍膜 (唔係花架車的clear coat 就可以), 幾年後幾千蚊重新做過鍍膜.
特別D 提下, 日常想再令部車靚D 又要保護鍍膜, 要用sealant 唔好用wax. wax 多數係有少少研磨, 車的clear coat 硬唔怕, 但鍍膜就一D D, 硬度多數無咁高. sealant 表層加一層而無研磨. |