提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Tiguan 好好多, 都係用MQB 底盤,,里個底盤無得頂,,Q3 算把啦.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hereforquick 於 2017-10-25 14:04 編輯

啱啱先講完1.4波箱 (DSG / DQ200) 係屬於乾式七速, , 即係雙離合器之後拉住一個棍波箱,塞車嗰陣時盡量當佢係棍波咁渣, 有啲人當自動波過咗一兩年就死波箱, 換波箱電腦大概一萬八千蚊, 呢兩部車都應該係同一個計同一個波箱同一個底盤, 分別在於內籠同埋隔音避震調教等等

對於福士audi一系列 1.4波箱要先有一點了解

再補充一句, 雙離合器好好揸同好順, 利申:自己揸緊 13 golf GT

TOP

梗係揀VW啦,我自己揸開VW性能吾錯又穩定,入油慳吾少

TOP

啱啱先講完1.4波箱 (DSG / DQ200) 係屬於乾式七速, , 即係雙離合器之後拉住一個棍波箱,塞車嗰陣時盡量當佢 ...
hereforquick 發表於 2017-10-25 14:02


1.4 唔一定用 DQ200嘅

Q3 係用 6 speed S Tronic...

TOP