講真玻璃已經叫易攪

下面方法個人習慣 只可參考有錯不要笑


1)全洗車 抹乾 ( 呢排用左美光支金色)
2)洗完 ...
jazz2014 發表於 2017-6-20 17:41



   用呢個方法 可以去水漬 ? 定係洗玻璃 ?

TOP

有冇好介紹  . . . . . 用咗好多方法 去埋車房都攪佢唔掂 . . . . 最尾 車房叫我換玻璃  ...
killer_queen 發表於 2017-6-20 17:10



     最尾 玻璃叫我換車房  ...
just trying to be funny

TOP

最尾 玻璃叫我換車房  ...
just trying to be funny
PPLd 發表於 2017-6-20 18:01



    換咗幾間   . . . . 睇嚟要換車

TOP

有冇好介紹  . . . . . 用咗好多方法 去埋車房都攪佢唔掂 . . . . 最尾 車房叫我換玻璃  ...
killer_queen 發表於 2017-6-20 17:10



    玻璃歸零膏...真心推介 $2XX支
3M都有支同佢差不多功效(佢話)但我用過真係無用
玻璃歸零膏.你當佢係去水潰 用完再上膜

TOP

玻璃歸零膏...真心推介 $2XX支
3M都有支同佢差不多功效(佢話)但我用過真係無用
玻璃歸零膏.你當佢 ...
fy2-020418 發表於 2017-6-20 22:09


係呢支 ?

玻璃歸零膏

TOP

回覆  ho002202
難搞果D 千年漬可以去精品店買去漬臘  但唔洗成車用  買洗車水同埋記得洗之前由車頂開始沖 ...
love19901109 發表於 2017-6-20 01:41



    想自己搞架車開心d,一步步慢慢自己做,
二來自己做平d。

0W20 我見廠都建議人用,所以想問下。
因為自己就算好細腳,行機場,長行90km/hr,keep 2000~1800轉車頭,都係行緊大約6L/100km,
諗緊問題所在。

TOP

1. Vinegar
2. No need wipe off. The easiest but also best performance. Any better product to beat  ...
PPLd 發表於 2017-6-20 07:33



    nice sharing
Thanks so mcuh
May I ask where I can buy this product?

TOP

回覆 16# ho002202
0W20可以用   只係我覺得熱左保護性無咁好而且太難搵  
6L/100km 已經好好...   影響油耗有好多  開冷氣同唔開已經差好遠  胎壓亦有影響   
唔好咁介懷...

TOP

回覆 15# killer_queen


    無有錯

TOP

13年 因為水問題換大玻璃

你全保定3保??

TOP