backspace-hk 當前離線
進階會員
人地話木耳,我覺得我隻係木腳,因為平油貴油我基本上分唔到(相差嗰1x%), 但係換油前後就好大分別(應該 ... vv123 發表於 2017-6-12 19:44
TOP
fox1114 當前離線
中級會員
keanu 當前離線
sunshop 當前離線
vv123 當前離線
香港車用汽油7成黎自新加坡,3成黎自韓國既既煉油廠。而且全部都係RON98, 當然小弟唔係車手,真係分唔出有 ... keanu 發表於 2017-6-15 01:05
patkwok 當前離線
有無邊位大大有多 water668 發表於 2017-6-9 19:45
kevinckcheung 當前離線
我入開中石化,貪佢-2.7,有日去Esso換油,個cf話中石化d油汚漕,會整壞愊計,話入來佬野好d, 請問可信程度 ... vv123 發表於 2017-6-12 15:27
回覆 backspace-hk 大陸油用起上嚟真係唔好去 fox1114 發表於 2017-6-14 11:36
nganshiu 當前在線
Not ready.
中石化d油唔係喺大陸提煉?咁攪嘢? vv123 發表於 2017-6-15 15:59