人地話木耳,我覺得我隻係木腳,因為平油貴油我基本上分唔到(相差嗰1x%), 但係換油前後就好大分別(應該 ...
vv123 發表於 2017-6-12 19:44

可能個cf 重記住十年前有一堆石油氣的士入完中石化之後死晒既情況所以話佢汚漕。

TOP

回覆 11# backspace-hk


    大陸油用起上嚟真係唔好去

TOP

香港車用汽油7成黎自新加坡,3成黎自韓國既既煉油廠。而且全部都係RON98, 當然小弟唔係車手,真係分唔出有幾大分別,價錢分別就分到

TOP

咪又係星加坡入口。

TOP

香港車用汽油7成黎自新加坡,3成黎自韓國既既煉油廠。而且全部都係RON98, 當然小弟唔係車手,真係分唔出有 ...
keanu 發表於 2017-6-15 01:05


中石化d油唔係喺大陸提煉?咁攪嘢?

TOP

有無邊位大大有多
water668 發表於 2017-6-9 19:45



    我有,係咪要?

TOP

我入開中石化,貪佢-2.7,有日去Esso換油,個cf話中石化d油汚漕,會整壞愊計,話入來佬野好d, 請問可信程度 ...
vv123 發表於 2017-6-12 15:27



    中X化油的確是差 D 我轉用SHELL,好力好多。

TOP

回覆  backspace-hk


    大陸油用起上嚟真係唔好去
fox1114 發表於 2017-6-14 11:36


完全無力...

TOP

中石化d油唔係喺大陸提煉?咁攪嘢?
vv123 發表於 2017-6-15 15:59



    https://www.hk01.com/%E6%B8%AF%E ... %E5%B7%A7%E5%90%88-

中石油只有10間油站,但油庫存量最多?!  (中資背景問題?)

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2017-6-15 23:58 編輯

香港能源統計年刊 (2016年版)
http://www.statistics.gov.hk/pub/B11000022016AN16B0100.pdf

P16. 2016年按供應地劃分的油產品進口貨量
0成無鉛車用汽油由中國入口.
4成航空汽油與煤油由中國入口.

TOP