本帖最後由 paddead 於 2016-12-5 20:13 編輯
早排去院駕接人 見到好多 學電單車既人 入冷氣屋到 去嘟一嘟卡 ( 唔知乜機) 跟住就出去渣車

著晒車衫 用晒 ...
jazz2014 發表於 2016-12-5 20:08



    係

佢地攞車要嘟卡
學院要佢地著反光衣, 護肘

TOP

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2026-1-3 16:35 編輯

有些學電單車問題,見呢個學電單車post冇鎖。為方便集中討論,所以喺度問推翻上嚟...

1) 學電單車,是否已經自備安全帽?
2) 其他護具,如手套、護膝、護踭 都買埋同著齊?
3) 會唔會未有車,就買埋CE1級 衫/褲 / 鞋?
4) 貴記學車,價分 $69xx / $57xx / $32xx /$19xx / $12xx 幾個價。應該點揀好?
5) 強制試經佢報名好,還是自己去考試地點自己報名好?
Thanks

TOP

回覆 12# Ian_Seabourne


當年自己去觀塘學強制
唔同而家得返駕院獨家
強制合格攞到學牌後就租車操路試要考嘅嘢
認真的話攞到學牌就已經可以買車同裝備

1)你有需要可以自備 上堂或租車會有公家頭盔同頭套提供
2&3)其他騎車裝備考試唔係必須所以從頭到而家我都無買
你唔會預知將來會唔會到最後都係無騎甚至考唔成
4)貴果啲應該可能俾少少折扣叫你預繳
個人覺得萬一跟住多嘢忙無時間或無必要上哂佢啲堂就會嘥咗

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2026-1-3 23:05 編輯
有些學電單車問題,見呢個學電單車post冇鎖。為方便集中討論,所以喺度問推翻上嚟...

1) 學電單車,是否已 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-1-3 02:24

1) 學電單車,是否已經自備安全帽?
學強制試有比, 但pass左強制試後操路試冇比
↑觀駕/A1, 其他唔sure, 相信非香貴駕駛學院, 路試堂都係自備
除非你觀望態度, 先學強制睇自己適唔適合26, 唔係的話買定先都得


2) 其他護具,如手套、護膝、護踭 都買埋同著齊?
↑同上, 學強制地方有比, 路試...如果你仲expect上路仲需要呢D野, 返強制中心學多幾堂
個人認為完全冇需要


3) 會唔會未有車,就買埋CE1級 衫/褲 / 鞋?
同上, 學車唔係玩MOTO GT時速唔會高, 牛仔褲波鞋都夠, 真係好驚既冇人阻你,
不過防具裝夏天熱到hihi又係另一個問題

4) 貴記學車,價分 $69xx / $57xx / $32xx /$19xx / $12xx 幾個價。應該點揀好?
因人而議, 我學牌出車後, 直情忘記上堂一次都冇去過, 直到收SMS提我隔日考都係pass

5) 強制試經佢報名好,還是自己去考試地點自己報名好?
同(2), 如果係想淨上強制試下電單車岩唔岩自己, 就分開報, pass左強制再搵學店
如果志在必得, 咪係學店門市搞惦哂佢


學車呢家野好個人,我有同事學26
比哂錢報完course, 第一堂強制後縮沙轉綿羊, 三堂強制後正式決定放棄

TOP

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2026-1-3 23:58 編輯
1) 學電單車,是否已經自備安全帽?
學強制試有比, 但pass左強制試後操路試冇比
↑觀駕/A1, 其他唔sure,  ...
shingzhk 發表於 2026-1-3 18:40


我個人係好想學+考。
唯一上咗1-2次堂就已經放棄的,是AIA保險牌的課程。

以前返大陸喺香蜜湖平路都揸過綿羊,跑過好幾圈。未揸過電單車都無問題。不過當然冇斜路開車/停車/打8字。

回上面師兄的答案2,因為見另一post有師兄話要買齊先,所以才咁問...

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2026-1-4 05:39 編輯
我個人係好想學+考。
唯一上咗1-2次堂就已經放棄的,是AIA保險牌的課程。

以前返大陸喺香蜜湖平路都揸 ...
Ian_Seabourne 發表於 2026-1-3 23:53

果位師兄應該Moto GP出身, 同F1車手一樣先賽車後考牌
慣左彈射起步, 磨膝過彎先要感買法

就算真係買, 都唔洗買禁貴...  
進階防具, 例如內置壓縮空氣撞擊後自動展開式果D另計
新手買基本防具你可以上老淘參考, 香港D鋪都係賣果D, 只係個價mark up 5~10倍
(頭盔除外)

TOP

1. 其實都係要買的 ,因為學牌出就己經要自備 ,早 D 買同遲 D 買既分別係唔洗拎多舊野
2. 通常零速跌 ,買溜冰用果 D 就得 ,幾十蚊就有 ,除非你預你將來仲會用
3. 對鞋好影晌你感覺同習慣的 ,其他你自己鐘意
4. 唔知
5. 我記得佢話跟你屋企地址既

TOP

小弟在駕駛學院學電單車, 要考兩次才成功

TOP

鴨, 唔難, 我一TAKE

TOP

哇...十年前開嘅post竟然浮返上黎
26牌考左9年, 車都換左幾部

1) 學電單車,是否已經自備安全帽?
我當年沙田駕駛學校有提供, 但好臭...最好都係自備頭盔

2) 其他護具,如手套、護膝、護踭 都買埋同著齊?
學車時可能有需要, 攞到牌之後用幾次就覺麻煩

3) 會唔會未有車,就買埋CE1級 衫/褲 / 鞋?
無需要,正常揸唔係咁危險

4) 貴記學車,價分 $69xx / $57xx / $32xx /$19xx / $12xx 幾個價。應該點揀好?
因人而議

TOP