mo9394 當前離線
特級會員
TOP
wah9134 當前離線
中級會員
lai.areon 當前離線
ckarea 當前離線
進階會員
讀到書,我估樓主唔會諗做運輸啩。 宜家做二級文員唔易入。 另外,文員主任都係先有二萬幾頂薪,二級文員 ... worldcat 發表於 2016-11-2 12:27
fungfung87 當前離線
Krauser 當前離線
jwong852 當前離線
有頭髮邊個想做癩痢 真係咁多傑青2 年供斷層樓咩 Krauser 發表於 2016-11-2 17:40
kilikulu 當前離線
worldcat 當前離線
12000 每年通帳4% 20年後都2萬6 再睇返20年前萬2蚊既文員助理仔, 宜家都3~4萬人工 係難入左, 不過 ... ckarea 發表於 2016-11-2 14:40