本帖最後由 mo9394 於 2016-11-2 12:52 編輯

呢期 UBEREATS 送外賣好似易賺 D, 兩三萬唔難.

養電單車, 養單車定步行都有得玩, 儲下本先喇

TOP

去外資公司  D記 U記之類做都皮幾野,
又有福利又有長假,
出面土炮物流就一腳踢, 兩皮多少少。
自已出車做膠膠灣,
要睇運氣, 有人一個月兩三皮,
有人就賣車轉行!

TOP

其實人工係唔錯既,又自由,如果keep住有單接到既就真係幾好搵既,至緊要架搵食車少壊,零件多,易整

TOP

讀到書,我估樓主唔會諗做運輸啩。
宜家做二級文員唔易入。
另外,文員主任都係先有二萬幾頂薪,二級文員 ...
worldcat 發表於 2016-11-2 12:27



    12000 每年通帳4% 20年後都2萬6

再睇返20年前萬2蚊既文員助理仔, 宜家都3~4萬人工

係難入左, 不過唔使大學畢業, 如果都入唔到, 不如做uber/全職司機好過

公務員都有請司機, 人工都好好

搬運始終辛苦工作, 無前境

入政府有太多好處, 入左去好少出返黎做, 出返黎既好多都後悔

入左就明, 出面做到死

TOP

真係有興趣既話襯而家買hiace有平就去,
架車三十萬都唔駛,揸幾年賣返出去又得

TOP

有頭髮邊個想做癩痢

真係咁多傑青2 年供斷層樓咩

TOP

有頭髮邊個想做癩痢

真係咁多傑青2 年供斷層樓咩
Krauser 發表於 2016-11-2 17:40


好似話有個大學生做扎鐵, 二三年就儲夠首期買樓.

做扎鐵不如做落石屎, 地盤工人中最高薪, 有$2400一工.

TOP

做非法白牌車就唔好啦, 隨時輸死加坐監, 唔洗坐監都要留案底.

遲D單非法白牌車案判咗, 未俾人拉嘅都要爭住賣車, 過去非法所得都蝕番晒 !

TOP

有熟人介紹,有單俾你接就可以做,如果唔係下下食豬頭骨都幾慘

TOP

本帖最後由 worldcat 於 2016-11-2 19:39 編輯
12000 每年通帳4% 20年後都2萬6

再睇返20年前萬2蚊既文員助理仔, 宜家都3~4萬人工

係難入左, 不過 ...
ckarea 發表於 2016-11-2 14:40


宜家二級文員超過一半係大專生/大學生(非四大)

出返黎後悔係因為大部分公務員都離地,出黎商業社會都仲以為好多野係老馮。

TOP