佢比我既...得7堂..冇逐堂計...
另外..之前都試過問補鐘幾錢....
HKD$650/45MINS. ...
benng1hk 發表於 2016-10-25 23:08
650/45min
而家去到咁癲嘅咩

TOP

師兄個價係咪已經包埋考試費同租車呀?

不過要考返元朗,幾錢都要俾架啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Umaru 於 2016-10-26 10:50 編輯

再考過路試....你學院唔係有D重考優惠既咩?
你千其唔好走左去又搵另一間再過曬全部重考, 浪費時間同金錢, 重新一個課程最少都要洗多你1萬左右
香駕比你重考試約5K得7堂(已包路試租車), 其實已經唔貴, 通常玩多3堂再補多2堂就一定得, 5K+自己出去搵CFU補多2堂 都係最多洗多 7000左右, 話唔定你知道上次差少少, 3堂就已經熟番曬
唔好浪費左你筆試同乙部既成果
只要比多D信心一定得, 第1次考係極緊張極易出錯, 但當你考過一次後就有經驗有D咩位唔會再錯, 再加多D信心就好穩陣

PS: 如果你真係操控唔到棍波車, 你就算出面報幾多個課程都唔會易過關, 不如先退一步考左個自動波後熟悉路面情況, 1年再報波棍
肥佬唔係絕望, ME都係肥路試PART, 報重考優惠3堂+補多1堂就有番曬信心, 起碼已經操熟架車, 只要慢慢留意路面好小心咁渣做足步驟
到時候攞到個牌, 渣跑車威威你方有人知你肥過咩

TOP

650/45min
而家去到咁癲嘅咩
yjfoeg 發表於 2016-10-26 07:22


之前搵果個你健CFU , 2堂(1堂45MIN)係400蚊

650/45min
而家去到咁癲嘅咩
yjfoeg 發表於 2016-10-26 07:22


之前搵果個你健CFU , 2堂(1堂45MIN)係400蚊
   
應該聽錯左....係 2堂(1堂45MIN)係650蚊

TOP

元朗路試唔係香駕專用咩?
worldcat 發表於 2016-10-26 02:54



    唔識呀...
所以咪開POST問
睇下各師兄係點搞

TOP

我都係考元朗考左2次先ok , 講真元朗已經係最易既路,因為4條線都可以行晒去操,出面試場好多路線都有段路係學牌禁止,到時你要執生你仲難!
5k 7堂一D都唔貴,我5K重考得5堂!

TOP

再考過路試....你學院唔係有D重考優惠既咩?
你千其唔好走左去又搵另一間再過曬全部重考, 浪費時間同金錢,  ...
Umaru 發表於 2016-10-26 10:43



    但唔係...筆試同乙部合格..只補返丙部就OK咩?
另外...佢個考期要到下年3月尾...
如果今日報返...可能要4月頭...
萬一再肥..可能再加548

TOP

但唔係...筆試同乙部合格..只補返丙部就OK咩?
另外...佢個考期要到下年3月尾...
如果今日報返...可 ...
benng1hk 發表於 2016-10-26 12:19


真心。。。
香駕考兩次都肥,不如放棄喇。。。

TOP

學院考都肥? 如果想去返元朗, 一要要搵返佢地

http://hksm.com.hk/tc/about-us.html

私家場地,學車考車同一場地,佔盡地利;

TOP

學院考都肥? 如果想去返元朗, 一要要搵返佢地



私家場地,學車考車同一場地,佔盡地利; ...
carl.20150508 發表於 2016-10-26 12:57


元朗相比我出去考果D真係新手村黎, 你試下玩下天光道油塘忠義街果D....你去到就知條條都係超S級

TOP