回覆 1# davisybw
非鉛酸電池好昂貴而且唔多人識搞(只要一連住就XYZ, 膽粗粗問普通車房, 換豐田Alphard Hybrid專用電池要幾錢?), 基本上,如果我出錢買車, 混能車或電動車會擺好後甚至無視之. 如果操作他人既則另計.
我會選擇柴油, 因為普通車房識搞, 用戶唔需要擔心鋰聚合物電池記憶問題(畢竟汽油加鋰聚合物, 即使有指施都好, 都視為不妥而且仲要再增重最少拾公斤). 我需要知道真實成本而唔係單單牌費. 我知道牌費唔平,但保險更加貴. 你最好考慮你用車載邊個或自己想要咩野. 如果係我, 我建議用家先用雙龍. 唔係因為維護問題噉簡單, 反而係安全, 有較高機會享保險折扣 (因為冇任何超過5V鋰聚合物電池於車內) |