必思 當前離線
特級會員
行獅隧八蚊都話唔想比,如果叫你行西隧咪等同攞你條命?!? tamama120 發表於 2016-3-16 08:52
TOP
backspace-hk 當前離線
進階會員
女友想星期六開車出去旺角買野,但唔知應該行邊條路 1. 行山路大埔道出 2.行獅子山(比錢過,唔太想) 有冇話 ... btgirl1231 發表於 2016-3-15 23:01
benng1hk 當前離線
hihihellohihi 當前離線
魚樂部
我諗到的反而係星期六出旺角有無位泊 仲有點解唔行吐露港出到沙田先上埔道 ... hihihellohihi 發表於 2016-3-16 10:03
有兩個人,可以一個楂車,另一個去買野,唔駛泊車 必思 發表於 2016-3-16 10:10
wilsonx9 當前離線
但女王買野無人陪會嬲的仲有係旺角揸車好費神,仲辛苦過陪女王 hihihellohihi 發表於 2016-3-16 10:21
Jazz 當前離線