其實可唔可以叫幾個friends出車,前後左右護航,品形坐box?
個官應該吹你唔漲

TOP

回覆 11# pbodq


    個官大把理由肥一個考生,個官話我個朋友轉灣大過九十度,轉得唔好,肥左!

TOP

其實可唔可以叫幾個friends出車,前後左右護航,品形坐box?
個官應該吹你唔漲
pbodq 發表於 2016-3-10 09:57



如果你有渣過車, 又試過同啲frd一齊出車, 你應該知前後左右護航係唔work 既.
就算你全部有超凡技巧.  個官知你玩野, 要肥你, 單單一個波箱運用不正確, 你咬佢食呀?

TOP

第一次 考街路葵盛圍,肥拍位和路試
第二次 報了沙田駕院,合格拍位,肥了路試
第三次 準備補考沙田駕院路試

...
btgirl1231 發表於 2016-3-9 15:32


乜駕院要考多次泊位?
街外只要泊過一次pass, 就以後唔駛再補考.

TOP

乜駕院要考多次泊位?
街外只要泊過一次pass, 就以後唔駛再補考.
mcdull 發表於 2016-3-10 10:10



    樓主第一次兩樣都肥晒

TOP

乜駕院要考多次泊位?
街外只要泊過一次pass, 就以後唔駛再補考.
mcdull 發表於 2016-3-10 10:10



    師兄..樓主個CASE應該已經可以拎暫准駕駛執照?

TOP

師兄..樓主個CASE應該已經可以拎暫准駕駛執照?
benng1hk 發表於 10/3/2016 10:19


都未pass點囉P呀?

TOP

我以為駕院已經好易考...

TOP

樓主第一次兩樣都肥晒
guyguyloka 發表於 2016-3-10 10:18



    係喎, 眼殘.. 不過好少見肥泊位.

TOP

回覆 18# jukeqq2002


    港島駕院應該最易

TOP