回覆 1# waibbchun


    你睇完, 你會懂的

TOP

回覆 8# 237135201

一個個啦~~~XD
我試過一個咩都唔理
成堂我自己揸
佢一句都無出過

又試過一個燈燈都好大聲咁叫俾油~~~俾多D~~~XD

TOP

師兄
唔好意思..想問詳細小小..
15個鐘係咪即係20堂咁解?
因為佢得45分鐘就當一堂..

有冇個大約應該第一 ...
waibbchun 發表於 2015-5-11 21:36

15 個鐘就係 15 個鐘,但我每次都係以 2 個鐘為一堂,只係得 7 堂,另外剩底 1 個鐘係獨立訓練自己係個練習場練泊車掉頭,個一個鐘練釣極力子一流,建議係臨考前個星期先上獨立訓練

我頭一堂有死火三次,轉彎過界,但感覺唔差,之後隔左近一個月先再接第二第三堂。由第三堂開始就無死過火,第三堂就直接出左去考既路行左幾轉,而我師父主要都係督我意識同打燈寧頭方面。轉波就放膽d 咁轉就好

TOP

學夜晚D師父好唔老黎
237135201 發表於 2015-5-11 22:00



    唔係夜晚學幾時學
(當然駕院場我唔知)
但你知唔知考街場開工時間唔會入去練泊位,
最多比你入去轉個圈就走

所以全部多數係7點後排住隊入去練泊位
而路面最好就番自己考既星期幾同時間
撞正番工放工放學果D 時間就自求多福
-------------------------------------
BTW, 加唔加鐘睇自己能力,
開得頭3-4次, 應該開始可以自己操縱, 唔得先再加堂

TOP

唔係夜晚學幾時學
(當然駕院場我唔知)
但你知唔知考街場開工時間唔會入去練泊位,
最多 ...
wgpoon 發表於 2015-5-12 00:43

我初時都係學夜晚,但我發覺個師父黑口黑面又鬧我,話我做幾十次都唔得人地一次得,好似阻住佢收工咁,之後我約日頭.....嘩完全兩個人.....起碼笑笑口...一時又話我做得幾好....臨尾仲串我...問我有冇買補考...冇就好買定...我心諗我就一剔過唔洗再對住你....結果我又真係一次搞掂....個師父其他學生要三四次先得.....有個仲要係出面搵多個私人師父補鐘.....我係學左幾堂之後上晒D理論堂臨考前幾日先再上晒D堂...如果屋企有車就多D坐前面,搭小巴就坐司機後面...睇下佢轉波攞個感覺...考時千萬不要緊張....我初時都緊張...後尾打定輸數..放鬆晒個人好快咁揸左返去...結果我就係咁一剔過.

TOP

預定錢要加鐘, 學得好就唔駛加, 學得唔夠好就加. 佢俾定個心理準備你係好事

TOP

老師傅一般都建議學20至30個鐘。講真比你15個鐘考到個牌,你有無信心渣自己車先?有乜事個P牌就凍過水。又或者到時再補鐘,不過收費仲貴過學車。自己諗下邊樣化算啦!

TOP

老師傅一般都建議學20至30個鐘。講真比你15個鐘考到個牌,你有無信心渣自己車先?有乜事個P牌就凍過水。又 ...
ckshum 發表於 2015-5-12 11:21


明白師兄所提既 ...

不過我反而有信心,可能平時已經踩馬路單車,唔守馬路規則代價係自己條命,係馬路上望多兩眼。同樣渣車時知道幾時去幾時停好重要

另外我都可能被水左,駕院知你考到之後就 sell 你加 1500 蚊可以做練車,可以搵番同一師父同你出車行 3 個幾鐘。我當時因為考慮:

- 同一師父我會好安心
- 可以渣埋佢地既自動波車
- 熟一下真實路面又有人旁住,ok 呀

但好多人都會咁睇「下?三個鐘 1500?我係外面夠租 3 日靚車啦!一係就同朋友借車仲好!」,但我會咁睇:有埋個跟車師父再用佢地車,有咩事都會有個限度。外面租車係唔會租比 P 牌。而確實係可以搵外面私人 cfu 跟車租去熟習又平得多,呢個係留為將來再練習用。可能我對駕院教我既 cfu 有較大信心吧

TOP

15 個鐘就係 15 個鐘,但我每次都係以 2 個鐘為一堂,只係得 7 堂,另外剩底 1 個鐘係獨立訓練自己係個練 ...
jerrychf 發表於 2015-5-11 23:24


師兄好勁,每堂扣15分鐘,其實都無15個鐘TIM

唔係夜晚學幾時學
(當然駕院場我唔知)
但你知唔知考街場開工時間唔會入去練泊位,
最多 ...
wgpoon 發表於 2015-5-12 00:43



    因為個師父要我第2堂已經要覆,唔係排唔到SCHEDULE,所以我先即刻開POST問,如果我可以學3,4堂先再決定我覺得我都可以觀察下自己進度再決定

   
老師傅一般都建議學20至30個鐘。講真比你15個鐘考到個牌,你有無信心渣自己車先?有乜事個P牌就凍過水。又 ...
ckshum 發表於 2015-5-12 11:21


暫時到而家LEE一刻,都明知考到要補鐘,全部都係死記D標記/位,出到去咁多變化,死硬.
不過都係考到再諗,而家想了解有冇話15堂一定肥,但睇其它師兄又好似唔關事,信心都大D,唔駛一定加鐘考

TOP

自己判斷,有的師傅真係特登拖,博多得分紅

TOP