15 個鐘就係 15 個鐘,但我每次都係以 2 個鐘為一堂,只係得 7 堂,另外剩底 1 個鐘係獨立訓練自己係個練 ...
jerrychf 發表於 2015-5-11 23:24 
師兄好勁,每堂扣15分鐘,其實都無15個鐘TIM
唔係夜晚學幾時學
(當然駕院場我唔知)
但你知唔知考街場開工時間唔會入去練泊位,
最多 ...
wgpoon 發表於 2015-5-12 00:43 
因為個師父要我第2堂已經要覆,唔係排唔到SCHEDULE,所以我先即刻開POST問,如果我可以學3,4堂先再決定我覺得我都可以觀察下自己進度再決定
老師傅一般都建議學20至30個鐘。講真比你15個鐘考到個牌,你有無信心渣自己車先?有乜事個P牌就凍過水。又 ...
ckshum 發表於 2015-5-12 11:21 
暫時到而家LEE一刻,都明知考到要補鐘,全部都係死記D標記/位,出到去咁多變化,死硬.
不過都係考到再諗,而家想了解有冇話15堂一定肥,但睇其它師兄又好似唔關事,信心都大D,唔駛一定加鐘考 |