killer_queen 當前離線
進階會員
TOP
mo9394 當前離線
特級會員
換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ? jwong852 發表於 2015-4-13 23:12
jamking 當前離線
中級會員
MoMoEgg 當前離線
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
其實香港地換黎有咩為? 係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦, 要咁光做咩?_? ... MoMoEgg 發表於 2015-4-14 10:27
BEpsilon 當前離線
要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒? 戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先 jamking 發表於 2015-4-14 10:01
pkhwong 當前離線
bighead 當前離線
klklkllk 當前離線
jay 當前離線