最大o既作用係 "令對頭車 失明"

TOP

換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ?
jwong852 發表於 2015-4-13 23:12


九成九肥

TOP

要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒?
戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先

TOP

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_?

TOP

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_? ...
MoMoEgg 發表於 2015-4-14 10:27



    用來推人同閃人.

TOP

要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒?
戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先
jamking 發表於 2015-4-14 10:01

我都有此疑問。
就算在電腦或機頂盒的普通環境,這些細風扇都好快死的。

TOP

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_? ...
MoMoEgg 發表於 2015-4-14 10:27


    好多時我真係分唔到後面到底開咗高燈定係乜。

TOP

回覆 17# pkhwong


    好多時我真係睇唔到後面係乜,光到懷疑係有UFO想捉我走

TOP

換太光既燈只會影響到人, 能夠睇到足夠視野就夠, 而家見好多車都放盲彈真係多咩謝

TOP

用緊!正!同Hid樣,不過即光

TOP