du0449 當前離線
中級會員
TOP
misugi 當前離線
我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主 ... franklee006 發表於 2015-3-10 20:17
chu_kenneth 當前在線
電腦低個兒 當前離線
初級會員
lai.areon 當前離線
唔講,但係會實施 jimie 發表於 2015-3-9 16:39
早買早享受… smallfry 發表於 2015-3-9 16:48
益哂車行 polyboard 發表於 2015-3-9 17:33
依加既風都係吹緊, 話想出車就喺6月前出, 我同你一樣都係新牌仔, 可惜我仲未夠錢買呢, 供得車嚟又俾唔起保 ... laughingman 發表於 2015-3-10 15:44
polyboard 當前離線
每每有依D風吹出嚟, 車行都自動自覺做野架啦 lai.areon 發表於 2015-3-12 20:14
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
例如取消可環保税優惠 polyboard 發表於 2015-3-12 20:36