IZZUE 當前離線
123 321 1234567
中級會員
TOP
我只是坐過 Golf , Golf 一定好過 Fit ( 我渣 GD3 ) wueddie 發表於 2015-3-10 10:36
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
CHING你架GD3幾年車?聽人講AT板咁上下年份波箱就差唔多要換...搞到我都唔敢睇GD3既盤 ... IZZUE 發表於 2015-3-10 21:05
CVT, 一震就差唔多啦... ckkong97 發表於 2015-3-10 21:34
ching係紅燈振定係行車時轉波振 IZZUE 發表於 2015-3-10 21:58
smalltaste 當前離線
進階會員
wueddie 當前離線
ivanng213 當前離線
ivan..
PPLd 當前離線
Dennis P.
停定之後起步, 俾油去一開始就震... 當然以未換波箱油計... 新波箱油油係可以頂倒一陣, 不過無耐又會震番 ... ckkong97 發表於 2015-3-10 22:12