請問甚麼是組隊回贈?
chpyeung 發表於 2014-12-30 21:08


唔賣廣告啦, 你 google 下果間銀行名 + 組隊回贈 有資料

TOP

唔賣廣告啦, 你 google 下果間銀行名 + 組隊回贈 有資料
nightwalker 發表於 2014-12-31 01:45



    今日收到信, 知了, 不過唔駛組隊都有4%啦!

TOP

>>>> 一劑入到 800 + 55 蚊.......
-----------------------
我部 wish...  好難入到......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中石油都減2.1
滿$500先有HSBC回贈, 細車去中石油打爆都係6百幾七百
岩岩好
大粒星細車好難入到$800 :f ...
alfredbg 發表於 2015-1-1 09:26

------------------------------------
>>>>>
中石油都減2.1
滿$500先有HSBC回贈,
--------------
ching,
hsbc 仲有  回贈...????
幾多 ...?

thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kwliu 於 2015-1-2 23:10 編輯

一月至三月各有兩至三張多出, 有興趣自附郵費就PM.

PS: 已經有多位師兄認投,無需再PM了。

TOP

剛剛入了400蚊,送番80蚊俾你,抵到爛!

TOP

>>>> 一劑入到 800 + 55 蚊.......
-----------------------
我部 wish...  好難入到...... ...
ef-9 發表於 2015-1-1 00:21


入到$800 就用兩張送$110 啦!

TOP

>>>>入到$800 就用兩張送$110 啦!
>>>>剛剛入了400蚊,送番80蚊俾你,抵到爛!
------------------

是否 有  hsbc card 加埋 bank 送既 "巻 "..... オ有 ..?

我無 大星星 油咭 就甘 walk in 可有以上 discount...????

thx

TOP