無牌駕駛=無有效牌揸車
未能出示駕駛執照=有有效牌揸車但係show5到張證

TOP

我試過無帶銀包中RB,
阿SIR 用隱形戰車車我返去拎

TOP

回復 3# 雲一0一


    睇完374 先好答人啦,勁人
冇帶牌最多罰錢

TOP

我試過無帶銀包中RB,
阿SIR 用隱形戰車車我返去拎
EU仔 發表於 2013-7-2 00:20



咁咪好爽
講笑....唔係人人可以坐嘛

TOP

Actually, still not sure why need to bring driving license.  Police could check out everything with HKID card.

TOP

其實有好多阿sir 都好好人架 !!!

TOP

本帖最後由 wailunchu2 於 2013-7-2 20:50 編輯

DEL。。。

TOP

Actually, still not sure why need to bring driving license.  Police could check out everything with  ...
mba2dna 發表於 2013-7-2 18:03


我都唔明,張野又無相,又要同身份證一齊CHECK
行街無帶身份証多數都無事,但唔知點解無帶車牌就要罰1000
以前仲話SMART ID可以入埋車牌落去,結果最多就可以當圖書證

啱啱再查下資料,08年有提過修例等SAMRT ID USERS唔洗帶駕駛執照出街,但到而家都可能無開展過任何工作

TOP

咁咪好爽
講笑....唔係人人可以坐嘛
washushulu 發表於 2013-7-2 10:14



    途中不停俾佢小,又話唔好玩野喎,無牌就快D 講出黎,唔好去到先話無
我心諗,我無牌仲可以帶你去邊

TOP

回復 18# wailunchu2


    行街冇帶身份證都可以告你,係睇個警察信唔信你
   p.s. 因為你淨係拎個駕駛執照出黎, 唔知你係咪真係嗰個人, 所以就要埋身份證兩樣一齊對,如果佢拎左人地個車牌去駕駛,咪隨時告錯人, 警察都要確保拎牌出黎個司機真係佢自己持身份證本人, 所以唔好覺得警察做野煩,事實佢地盡緊責任執行職務, 唔係係度段估, 明無?

TOP