*~ICE~* 當前離線
特級會員
原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 10:57 AM 發表 現在都只係小部份model 係4wd , 咁多年來都係水平對向 + rr 先係主線啊~ 唔洗講到二三十年前o既model 咁耐, 係近呢兩代o既操控先叫易Handle 一d 咋
TOP
Cat.HK 當前離線
中級會員
afya 當前離線
進階會員
原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 11:31 AM 發表 甩尾梗係難攪啦, d 重量去晒份尾度, 成個鐘擺咁....:funk:
原帖由 *~ICE~* 於 2009-6-18 11:52 發表 都有d癡線友.. 經典RUF CTR yellow bird Part1 http://www.youtube.com/watch?v=UEnjqOjY0LA&fmt=18 Part2 http://www.youtube.com/watch?v=_8gW_J3-vd8&fmt=18
morgand536 當前離線
Morgan Sam
實頭 當前離線
choi_b 當前離線
原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 12:33 發表 紐布靈賽道已經係一條超難o既賽道, 重要係渣 RUF CTR ,真係癲上加癲 講開波子, 到依家我都好深印象就係部 GT1 自動飛起事件, 部車飛起o左, 真係再好操控再勁o既車手都無辦法啦
son926son 當前離線