原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 10:57 AM 發表

現在都只係小部份model 係4wd , 咁多年來都係水平對向 + rr 先係主線啊~
唔洗講到二三十年前o既model 咁耐,  係近呢兩代o既操控先叫易Handle 一d 咋

個尾一甩就好難搞

TOP

甩尾梗係難攪啦, d 重量去晒份尾度, 成個鐘擺咁....:funk:

TOP

1)波子如上面所講, 係品牌, 唔係車
2)boxster vs murcielago!?
3)另外我相信操控好睇個人習慣, 個個人使用方法都唔同,冇得比
4)仲有好多人都同我一樣冇摷過波子, 點知

TOP

原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 11:31 AM 發表
甩尾梗係難攪啦, d 重量去晒份尾度, 成個鐘擺咁....:funk:

都有d癡線友..
經典RUF CTR yellow bird
Part1
http://www.youtube.com/watch?v=UEnjqOjY0LA&fmt=18
Part2
http://www.youtube.com/watch?v=_8gW_J3-vd8&fmt=18

[ 本帖最後由 *~ICE~* 於 2009-6-18 11:53 編輯 ]

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2009-6-18 11:52 發表

都有d癡線友..
經典RUF CTR yellow bird
Part1
http://www.youtube.com/watch?v=UEnjqOjY0LA&fmt=18
Part2
http://www.youtube.com/watch?v=_8gW_J3-vd8&fmt=18

紐布靈賽道已經係一條超難o既賽道, 重要係渣 RUF CTR ,真係癲上加癲
講開波子, 到依家我都好深印象就係部 GT1 自動飛起事件, 部車飛起o左, 真係再好操控再勁o既車手都無辦法啦

[flash]http://www.youtube.com/v/zBMTUThpo7k[/flash]

TOP

應該係 Gallardo Control最好, 新手上手容易!

TOP

Civic Type-R都快過boxster啦

TOP

其實有邊部車係勁到連師奶去渣都會變車神呢 ?
有o既話我諗呢部車o既操控無人話差呱...

TOP

原帖由 Cat.HK 於 2009-6-18 12:33 發表

紐布靈賽道已經係一條超難o既賽道, 重要係渣 RUF CTR ,真係癲上加癲
講開波子, 到依家我都好深印象就係部 GT1 自動飛起事件, 部車飛起o左, 真係再好操控再勁o既車手都無辦法啦


架車飛起我諗係同前車有關, 架 GT1 食氣流果時比d氣流炒起架車

[ 本帖最後由 choi_b 於 2009-6-18 17:16 編輯 ]

TOP

如果係量產車講handling要agile,
一定唔係波子
係xbow/caterham之流

TOP