我又想去呀
但係我部係錢七泥, 你地會唔會唔比我加入架

TOP

原帖由 kin_10 於 2009-6-15 00:47 發表
係咪石澳停車場有車仔麵食果到士多 ?

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!

TOP

咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面

TOP

原帖由 Mosquito_ 於 2009-6-14 10:38 PM 發表
S14?

係406 coupe

TOP

原帖由 NOPSS 於 2009-6-15 01:12 發表

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!

下次幾時
睇下我join唔join到

TOP

原帖由 NOPSS 於 2009-6-15 01:12 發表

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!


果間野係我個fd屋企人開.,.. 早知都出黎去探下佢...

TOP

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:15 發表
咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面



好提議....

TOP

好開心:)

TOP

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:06 發表
我又想去呀
但係我部係錢七泥, 你地會唔會唔比我加入架


我架都係錢7

TOP

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:15 AM 發表
咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面


3.5RL

TOP