想走之前...一定要睇下有冇閉路電視 !

TOP

試過。 留低contact。最後陪 $800.

TOP

我諗通常都係即走ga la~~你有良心d咪留個cotact lor~
最好影張相記底損毀情度啦~~

不過我遇過好心人, 新牌o個陣泊街邊, 大排檔側邊黎ge, 車尾撞到少少後面架車, 個車主原來係大排檔食緊野, 佢走埋黎拍我窗同我講, 話一次好啦, 唔好黎多幾次ar, 佢後尾重幫我睇位泊車tim~

[ 本帖最後由 thor25 於 2009-5-29 15:34 編輯 ]

TOP

hit and run好大穫o架!
留底張紙或者同停車場管理處講底, 真係自己唔小心緊係要負責啦!
(p.s. 如果車主根據閉路電視資料, 事後call police搵到你, 後果... :funk: )

TOP

如果少花咪直接留 contact 囉
撞凹咪望下有閉路電視先留 contact 囉

TOP

原帖由 asv2 於 2009-5-29 16:44 發表
如果少花咪直接留 contact 囉
撞凹咪望下有閉路電視先留 contact 囉

都已經好有良心

TOP

有證據既話可以告你遇事後不顧而去

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

掉番轉自己架車被人撞到就實鬼殺咁嘈
自己撞到人地架車就拿拿聲走
唉..... 為何這樣.............

TOP

no CCTV in here :(

TOP