原帖由 ken22098 於 2008-12-15 08:16 PM 發表
我渣緊有魔術胆
因為係BZG,所以冇LSD.但係BZR就有

油壓powerlock無咩力

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 21:04 發表

油壓powerlock無咩力

yes 原廠野係咁lol
但係唔係玩野嘅話 LSD好似冇咩作為

TOP

原帖由 ken22098 於 2008-12-15 09:28 PM 發表

yes 原廠野係咁lol
但係唔係玩野嘅話 LSD好似冇咩作為

自己改個機械式2-way

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 21:30 發表

自己改個機械式2-way

掟彎好爽
但係又多樣野驚佢壞

TOP

原帖由 ken22098 於 2008-12-15 10:52 PM 發表

掟彎好爽
但係又多樣野驚佢壞

唔識果d人聽到d聲會以為架車就黎散

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 22:58 發表

唔識果d人聽到d聲會以為架車就黎散

我知有聲.但係未聽過可能到我有果陣都以為係散lol

TOP

ae111本身係咪無廿腳

TOP

問番同事,好似教協出保險會平d 係真?

TOP

原帖由 530 於 2008-12-16 03:04 AM 發表
ae111本身係咪無廿腳

原裝係4A-GE 1.6 20V

TOP

@@

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP