*~ICE~* 當前離線
特級會員
原帖由 ken22098 於 2008-12-15 08:16 PM 發表 我渣緊有魔術胆 因為係BZG,所以冇LSD.但係BZR就有
TOP
ken22098 當前離線
進階會員
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 21:04 發表 油壓powerlock無咩力
原帖由 ken22098 於 2008-12-15 09:28 PM 發表 yes 原廠野係咁lol 但係唔係玩野嘅話 LSD好似冇咩作為
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 21:30 發表 自己改個機械式2-way
原帖由 ken22098 於 2008-12-15 10:52 PM 發表 掟彎好爽 但係又多樣野驚佢壞
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-15 22:58 發表 唔識果d人聽到d聲會以為架車就黎散
530 當前離線
中級會員
原帖由 530 於 2008-12-16 03:04 AM 發表 ae111本身係咪無廿腳
AMNZ 當前離線
Banned