真正思覺失調咪係你囉. 充電難易度實際上永遠一樣, 有位就有位, 冇位就冇位; 不同的係司機心態問題, 純電 ...
chpyeung 發表於 2026-5-6 14:37


所以之前咪問你預計幾耐可以充到一次電囉,又唔敢答
一個月先充到一次賺80公里嘅話,俾額外錢買插電點解唔係傻仔啊?

TOP

EV 點會冇野保養呀? 平時講車的三油三水, 我當你冇晒啲油, 仲有水呢? 仲未計電車舊電重, 車呔懸掛等 ...
chpyeung 發表於 2026-5-6 15:08


等等先,PHEV比純電動車輕幾多先?

TOP

重覆item我上面冇提, brake 油, washer fruid, control arms, brake pads, shocks, etc 咩車都要保養啦

我養左油車廿年, 換左6部, 都算清楚老油車問題, 排氣/ 漏油/ 點火/ 積碳/波箱 問題實會發生
rockie577 發表於 2026-5-6 16:21


咪係囉. 根本養車就係有好多 item 要保養, 唔理油車定電車, 咁電車怎可以話冇?

我都養咗廿年油車, 但你講的問題我 touch wood 未遇到. 換得最多就係舊12V電池.

TOP

所以之前咪問你預計幾耐可以充到一次電囉,又唔敢答
一個月先充到一次賺80公里嘅話,俾額外錢買插電點解唔係傻仔啊?
billyyau 發表於 2026-5-6 17:32



    你真 on9, 我同油車 / 混能比較有着數就得啦. 呢啲"額外"的錢換來 peace of mind 絕對係值得的.

TOP

話要拖車嘅係你,而家反口仲話冇
如果你一早知有流動充電車嘅話,依然講冇電要拖車走嘅話,咪即係你睜開眼睛講大話囉
到底你係無知,定係講大話?
billyyau 發表於 2026-5-6 17:18


有流動充電車就一定唔使用拖車? 架流動充電車係你私家的? 我之前都問過, 架流動充電車你一 call 就到, 一定有得你用? 好似你咁岸九真係少見.

TOP

舊插電同較大的電池免費唔駛俾錢買㗎?
俾完錢用唔著咪奇怪囉
billyyau 發表於 2026-5-6 17:22


咁你出 post 吹架 900 km 續航的大舊電電車係咪舊大電池唔使俾錢買? 咁係香港揸用唔著 900km 係咪就奇怪?  你真正的岸九唔係扮.

TOP

你真 on9, 我同油車 / 混能比較有着數就得啦. 呢啲"額外"的錢換來 peace of mind 絕對係值得的. ...
chpyeung 發表於 2026-5-6 17:51



即係答唔到啦。
整體車重比混能車重一截,如果唔常充電嘅話比普通混能更食油,何來優勢啊。
所以話你唔識計數真係唔識計數。

TOP

乜原來你係大陸人?
大陸塞車原來關你事?

外地數據唔適合香港唔知係邊個講嘅呢,而家講大陸又話係常識 ...
billyyau 發表於 2026-5-6 17:21


乜你連有港車北上都唔知? 又一證明你係真岸九.

TOP

咁你出 post 吹架 900 km 續航的大舊電電車係咪舊大電池唔使俾錢買? 咁係香港揸用唔著 900km 係咪就奇怪? ...
chpyeung 發表於 2026-5-6 18:01



你答我點解用唔著?
900公里車代表我可以行夠800公里先搵充電機,點解900公里會用唔著?
你拗之前可否用下腦先拗?

TOP

有流動充電車就一定唔使用拖車? 架流動充電車係你私家的? 我之前都問過, 架流動充電車你一 call 就到, 一 ...
chpyeung 發表於 2026-5-6 17:57


所以話你唔係扮嘅
你連流動充電車係乜都未知就知唔係一call就到?你根據咩事實嚟講呢句說話?

TOP