邊架靚就見人見智,最緊要自己鐘意,其實架車都好快,無聽聞咁慢
piscesho 發表於 2018-1-13 21:09



    Ching,

我只係 試過  行貨 ........快定幔.......對我來講己經 夠用

thx

TOP

某日同台灣車評人統哥食下午茶傾計時傾開evo vs 掃把佬選擇時提到, 水平對向引擎有一個弱點係佢既擺位始終較前...過彎比較容易做成推頭
anyway呢到真係玩車既師兄揀到尾都未必會揀呢部車玩....玩款既師兄就未必會渣到咁激烈..所以呢方面應該唔係大問題

p.s 點解中間無啦啦由86變左FK2, FK8

p.p.s 附上統哥合照一張以免被人話老吹

TOP

邊架靚就見人見智,最緊要自己鐘意,其實架車都好快,無聽聞咁慢
piscesho 發表於 2018-1-13 21:09


engine 200匹落6計打8折有大約160匹..
以一部雙門車黎講已經唔差..當然想初-中段提早發力就要落超級叉啦
一套kit好似賣3-4萬?..但就要考慮日後驗車既不便

TOP

外國而家改turbo多過supercharger, 低磅數都輕鬆過三百匹。

engine 200匹落6計打8折有大約160匹..
以一部雙門車黎講已經唔差..當然想初-中段提早發力就要落超級叉啦
...
Steven 發表於 20-1-2018 01:04

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
g1jockey 發表於 2018-1-20 08:34


如果係我,改到落6有260匹已經好足夠

TOP

本帖最後由 g1jockey 於 2018-1-20 15:08 編輯

https://www.facebook.com/ChequeredTuning/
入面好幾架86輕鬆過300匹,我自己部EVO剛剛tune完300KW--400匹(行E85)

TOP

入面好幾架86輕鬆過300匹,我自己部EVO剛剛tune完300KW--400匹(行E85)
g1jockey 發表於 2018-1-20 15:03


師兄係香港定外國?
香港好難搵一個好tuner..
我就準備搵個美國tuner做etune算...
p.s 小弟渣EVO X

TOP

回覆 127# Steven

我係澳洲,你揸Evo X 用 COBB Tuning應該最易搞,除非你又想大改。
https://www.cobbtuning.com/2010- ... on-x-gsr-mt-usdm-s/

TOP

Ching,

我只係 試過  行貨 ........快定幔.......對我來講己經 夠用

thx ...
ef-9 發表於 2018-1-15 15:59



    Ching =搵到架行貨,今星期上架!

TOP

回覆  Steven

我係澳洲,你揸Evo X 用 COBB Tuning應該最易搞,除非你又想大改。
...
g1jockey 發表於 2018-1-21 14:21


有做過research..睇過晒相閞既野...COBB係方便既...不過唔全面囉
還掂都係要比錢...搵個好tuner tuner原裝電腦好過用COBB

TOP