ef-9 當前離線
進階會員
邊架靚就見人見智,最緊要自己鐘意,其實架車都好快,無聽聞咁慢 piscesho 發表於 2018-1-13 21:09
TOP
Steven 當前離線
特級會員
g1jockey 當前離線
煮酒論英雄,馬上所能經已盡; ...
engine 200匹落6計打8折有大約160匹.. 以一部雙門車黎講已經唔差..當然想初-中段提早發力就要落超級叉啦 ... Steven 發表於 20-1-2018 01:04
(由 HKEPC Android 手機版 發出) g1jockey 發表於 2018-1-20 08:34
入面好幾架86輕鬆過300匹,我自己部EVO剛剛tune完300KW--400匹(行E85) g1jockey 發表於 2018-1-20 15:03
monster2016 當前離線
中級會員
Ching, 我只係 試過 行貨 ........快定幔.......對我來講己經 夠用 thx ... ef-9 發表於 2018-1-15 15:59
回覆 Steven 我係澳洲,你揸Evo X 用 COBB Tuning應該最易搞,除非你又想大改。 ... g1jockey 發表於 2018-1-21 14:21