CRV 我都有試過,不過以三十幾萬計佢個內龍真係造功爭D。
日本已經推出CRV,唔知日版會唔會好D?CRV 又有 ...
arrychiu 發表於 2018-12-4 21:13 
其實CRV有好有吾好, 架CRV係外國車....我LEE 到重早過日本幾個月就有得賣街....
自己揸過, 個人吾喜歡.佢高轉D 引擎聲....比教高頻 (可能底頻比noise cancellation 過濾左 同 始終係細CC) .... 不過正常揸又OK(格音歐洲車真係好D). 重有就係懸掛正常行冇物野, 剎車時比較軟, 慢車停果時感覺個頭沈一沈, . 其他野都OK. |