本帖最後由 poopies 於 2018-12-3 18:43 編輯
今年買在架Peugeot 3008 gt line
比friend串、比客串、法國車易壞整死你。。。
買嘅原因是給我八年保修、 ...
codyhlau 發表於 2018-12-3 10:52

3008我都有揸過, 租車租左一個月, 配個迷你F1軚盤。
內籠設計唔錯, 同價位黎講係超班。部3008絕對搶左唔少ds7的客仔。
要挑剔係冷氣要經touch screen控制, 開緊車較冷氣其實唔多方便。
有360度鏡頭, 就算尾窗細, 泊車問題都不大, 但副棍波波箱我就覺得麻麻。

p.s. 3008耐唔耐用唔敢講, 但無車係完美。
廢噏乜野日本車唔會壞的人, 其實可以節省少少。
老虎部GK新車落地半年, 停燈位死火 + 著_左跌錢燈, OBD話cylinder misfiring。
已經係第二部Honda新車落地頭一年要返廠, 多_謝晒。

TOP

我岩岩賣左架GOLF, 其實好多時D人話GOLF易壞, 唔單止係網上聽返黎

係個個整車既都咁講, 已經3~4個整車既 ...
gn01119056 發表於 2018-12-3 09:26


    我都成日叫人去golf 放心未見有人死過 全新都有朋友出渣坐3年冇事 間中都行紅隧

網上golf 100有99都會壞架啦

TOP

本帖最後由 funny1 於 2018-12-3 21:31 編輯
新手想買架福士GOLF (二手車)

大家有咩好介紹? 1.4 or 2.0?
二手車
預5萬樓下
保險有屋企人幫手出 ...
CCSGOR 發表於 2018-11-27 00:08



    小弟入咗架golf 6 1.4tsi一個月覺得好好,,車仔細細又好反應,覺得幾適合新牌雪藏牌,最重要係感覺安全。。
利申,小弟正是雪藏牌

TOP

反應唔好始終係波箱問題, 細ENGINE只係將咬合唔好之後既反應問題再放大......
VW最近呢10年出左太多新野 ...
stevechau 發表於 2018-12-3 14:49



    VW D 口碑..... 真係有點保留......   我同事本來買架新vw tiguan. 最後問完D 同事揸歐洲車意見.. 就馬上決定買CRV

我公司D 個個同事日日都要揸車番工.... 最遠果個同事一日要揸100KM.....
.....新的就好好.... 過左4年到就開始有野整...

TOP

歐洲車, 上網講係睇運氣, 無事既車就揸好耐都無事, 有事既就會一直有事

唔好彩真係要整果時真係會 ...
gn01119056 發表於 2018-12-3 11:06

老豆已前架325電子野都係整唔好

TOP

我同事有架.... 入面真係好靚.... 同價車真係冇邊架靚過佢.

    舊果D Peugeot 真係好多野整.由其 ...
edl0025 發表於 2018-12-3 13:50

歐洲car of the year無咁流嘅既。。。希望

TOP

我係咁樣睇......唔係CVT/DSG岩咩車用, 而係岩咩環境用~
CVT用返係日本平地, STOP&GO也好, 塞車停燈也好, ...
stevechau 發表於 2018-12-3 14:34

明白

TOP

世上,就系有師兄依類人,不甘平凡,所以,系香港先仲見到法國車,
真人真事,無吹水,我已前個鄰居,同 ...
blkbd5 發表於 2018-12-3 17:47

我好多時都唔明白自己
貴車買唔起、想試新野就咁簡單
e架好少用無問題

TOP

3008我都有揸過, 租車租左一個月, 配個迷你F1軚盤。
內籠設計唔錯, 同價位黎講係超班。部3008絕對搶左唔少 ...
poopies 發表於 2018-12-3 18:36


6AT波箱加上軚盤+-波都幾順

Honda。。。 

TOP

VW D 口碑..... 真係有點保留......   我同事本來買架新vw tiguan. 最後問完D 同事揸歐洲車意見..  ...
edl0025 發表於 2018-12-4 11:15


個friend老婆之前架CRV壞電腦
換車時個friend唔想買Honda、
但女人話要新CRV。。。
結果燒電腦

TOP