本帖最後由 poopies 於 2018-12-3 18:43 編輯
今年買在架Peugeot 3008 gt line
比friend串、比客串、法國車易壞整死你。。。
買嘅原因是給我八年保修、 ...
codyhlau 發表於 2018-12-3 10:52 
3008我都有揸過, 租車租左一個月, 配個迷你F1軚盤。
內籠設計唔錯, 同價位黎講係超班。部3008絕對搶左唔少ds7的客仔。
要挑剔係冷氣要經touch screen控制, 開緊車較冷氣其實唔多方便。
有360度鏡頭, 就算尾窗細, 泊車問題都不大, 但副棍波波箱我就覺得麻麻。
p.s. 3008耐唔耐用唔敢講, 但無車係完美。
廢噏乜野日本車唔會壞的人, 其實可以節省少少。
老虎部GK新車落地半年, 停燈位死火 + 著_左跌錢燈, OBD話cylinder misfiring。
已經係第二部Honda新車落地頭一年要返廠, 多_謝晒。 |