Rabbitsfoot 當前離線
中級會員
回覆 Rabbitsfoot 千幾蚊有得整,有得玩.當買件大模型O既砌會開心D. sozu 發表於 2021-4-15 16:06
TOP
lui3271709 當前離線
應該唔會咁難拆。。。 揾條長d 既士巴拿,再駁長少少,用腳踩落去。 lui3271709 發表於 2021-4-16 17:07
另一邊腳踏已經裝唔到上去, 因為個曲軸方孔同BB芯個接合位滑左牙, 所以借唔到力用腳踩, 真係好似焊 ... Rabbitsfoot 發表於 2021-4-16 05:26 PM