lnytkw 當前離線
中級會員
to hk , i find maybo but expensive $200 to hk link pm..... paddead 發表於 2014-1-24 22:30
TOP
paddead 當前離線
進階會員
你那店子已经冇了。MAYBO 是什麽?店子有冇礼品?例如車袋,車鎖等。你買咗咩色?實物質數如何? ... lnytkw 發表於 2014-1-24 22:44
你是內地人嗎? paddead 發表於 2014-1-24 22:45
香港人 lnytkw 發表於 2014-1-24 22:47
有車袋, 冇鎖 .實物質數: 踩到, 要技術, 初學者不宜. 唔易散, 夠穩固 ... paddead 發表於 2014-1-24 23:16
師兄買咗咩色?950包唔包香港運費? lnytkw 發表於 2014-1-25 08:39
firexboard 當前離線
初級會員
LT 2手 $3000 only madebyp90 發表於 2013-10-25 02:11
南丁格尔 當前離線